آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست آبفا مرکزی برگزار شد

با حضور مدیرکل حراست شرکت آب کشور:

مراسم تکریم و معارفه مدیر حراست و محرمانگی شرکت آبفای مرکزی با حضور جعفر عرب نژاد مدیر کل حراست و حراست شرکت مهندسی آب کشور و حسن توشجو قائم مقام. حفاظت فیزیکی حراست مرکزی وزارت نیرو و هیئت همراه، مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران شرکت آب استان مرکزی نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

مدیرکل دفتر حریم و حریم شرکت آبفای ایران با اشاره به نقش شرکت های آبفا در جلب رضایت مردم، مهم ترین هدف این شرکت را خدمت خالصانه و جهادی به مردم عنوان کرد و افزود: شرکت های آبفای کشور در راستای تحقق این امر مهم هستند. ارائه خدمات بدون وقفه و پاسخگویی به درخواست های مردم اقدامی مهم تلقی می شود و ارائه خدمات و پاسخگویی به موقع رضایت مشتریان را به دنبال دارد و همه باید تلاش کنیم تا خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهیم.

عرب نژاد با اشاره به اینکه امنیت به عنوان حافظ کارکنان مردم باید فضای امن بدون مرز را در سازمان ها ایجاد کند، گفت: اگر کارکنان در محیط بدون مرز خدمت کنند بدون شک راندمان کاری افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه همیشه با کار مضاعف می توان راه حلی برای مشکلات پیدا کرد، گفت: اگر مدیران و کارشناسان ما تمام تلاش خود را بکنند و از ظرفیت موجود خود استفاده کنند، بر هر مشکلی فائق خواهند آمد. مشکل غیر ممکن

مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت آبفای ایران با اشاره به اینکه باید دلسوزانه و حرفه ای به کار برخورد کنیم، امنیت را مجموعه ای تخصصی خواند و افزود: امروز در سیستم های آبرسانی و فاضلاب باید وجود داشته باشد. تداوم، نیروهای متخصص و انقلابی باید پرورش داده شود و این امر برای گروه آبفا ثابت بوده و نتیجه آن بهره مندی از خدمات مطلوب و رضایت مردم خواهد بود.

در ادامه این جلسه حسن توشه جو معاون حفاظت فیزیکی حراست مرکزی نیروی زمینی با تاکید بر اهمیت جایگاه امنیتی اظهار داشت: مدیریت امنیتی نیازمند آینده نگری و درایت است.

وی به نقش مجموعه های حراست به عنوان بازوی قدرتمند در کنار مدیران و مجموعه شرکت اشاره کرد و افزود: برای رضای خدا و در راستای اهداف و رسالت شرکت که خدمت به مردم است، امنیت باید به صورت گروهی مدیریت شود.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت آبفای استان مرکزی به تشریح وضعیت منابع آبی استان پرداخت و اظهار داشت: شاخص بهره مندی آب سالم و بهداشتی در روستای استان 85.32 درصد است و با تکمیل از طرح آبرسانی جهاد، می‌توانیم شاخص بهره را به 89.4 درصد برسانیم.

حشمت اله عباسی مدیر عامل شرکت آب استان مرکزی از تلاش و عملکرد شبانه روزی کلیه کارکنان شرکت آب استان مرکزی در فصل تابستان قدردانی کرد و از اتحاد کارکنان این شرکت در خدمت رسانی به مردم استان تقدیر کرد.

وی در ادامه گفت: در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به میانگین سال های گذشته بارندگی چندانی نداشته ایم و برآورد می شود در سال آبی آینده میزان بارندگی کمتر شود. بالا بودن و رعایت الگوی مصرف آب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

حشمت الا عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اولویت اول این شرکت را تامین و توزیع آب سالم و بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان عنوان کرد و افزود: با توجه به وضعیت منابع آب و آب. ظرفیت عرضه و تقاضا در نقاط مختلف استان، خدمات مزایای قابل توجهی را برای مشترکان شهری و روستایی فراهم کرد و برای تامین آب سالم و بهداشتی شهروندان توانستیم با اجرای به موقع پروژه های آبرسانی و احیای آب، سال گذشته را با موفقیت به پایان برسانیم. زیرساخت های آب در روستا و مدیریت بحران.



آیا این خبر مفید بود؟