واکنش چمران به حقوق 33 میلیونی دختر دهه 80 شورای شهر تهران: گفتند این شخص حقوق معوقه دارد / رئیس دفتر مادرش است / مدیر دفتر 15 تا 16 میلیون حقوق می گیرد.

واکنش چمران به حقوق 33 میلیونی دختر دهه 80 شورای شهر تهران: گفتند این شخص حقوق معوقه دارد / رئیس دفتر مادرش است / مدیر دفتر 15 تا 16 میلیون حقوق می گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق 33 میلیونی دختر عضو شورای شهر تهران گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند این فرد حقوق دیرکرد دارد به همین دلیل است. این مقدار حقوق دریافت کرد. حال چرا حقوق این فرد معطل می شود این موضوع نیز نیاز به بررسی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق ۳۳ میلیون نفر از اعضای زن شورای شهر تهران گفت: حقوق ماه آینده طبق جدول بررسی و پرداخت می شود.

خبر دریافت حقوق 33 میلیونی دختر یکی از اعضای شورای شهر تهران در دهه 80 از شورا در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی پیرامون آن به راه افتاد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره حقوق اعضای دختر شورای شهر گفت: هرکس عضو شورای شهر شود می تواند رئیس دفترش را با خود بیاورد. این عضو شورا دخترش را نیز به همین منظور به شورای شهر آورد.

وی ادامه داد: از آنجایی که رئیس اداره دارای یکسری وظایف خاص است، سمت وی ​​بالاتر از کارمندی است، اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، فیش حقوقی این خانم در ماه آینده تغییر می کند و باید حقوق و مزایا را در تاریخ دریافت کند. اساس جدول شورا

رئیس شورای شهر تهران درباره انتشار دستمزد 33 میلیونی این بانوی جوان در شورا گفت: وقتی این خبر را دیدم موضوع را پیگیری کردم و گفتند که این فرد حقوق معوقه دارد، به همین دلیل است. این میزان حق الزحمه کار را دریافت کرد. حال چرا حقوق این فرد معطل می شود این موضوع نیز نیاز به بررسی دارد.

چمران تصریح کرد: امسال حقوق کارکنان قراردادی شهرداری بر اساس قانون کار افزایش چشمگیری داشت و این افراد به دلیل اینکه قرارداد خدمات اداری در شهر داشتند مشمول این افزایش حقوق شدند اما افرادی که متولی هستند. یک دفتر حدود 15 تا 16 میلیون حقوق دریافت می کند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ببینید افراد باید بر اساس تحصیلات، سمت و… حقوق بگیرند، شاید این فرد باید پست داشته باشد، اما اگر شرایط پست را نداشته باشد، می گیرد. پست را دریافت نمی کند، اما او می تواند کارها را انجام دهد، اما پول هزینه پست را دریافت نمی کند.

وی تاکید کرد: ممکن است برخی از اعضای شورای شهر تهران علاوه بر مدیر دفتر، مشاور هم به همراه داشته باشند و حقوق آنها طبق جدول پرداخت شود.

وی همچنین گفت: این افراد کارمند موقت هستند و باید بعد از 4 سال بروند اما اگر عضو جدید شورا بخواهد می تواند از آنها استفاده کند یا اگر بخواهد به شهرداری برود باید مراحلی مانند امتحان را طی کند. غیره n.

چمران در پایان گفت: من و برخی از اعضای شورای شهر مدیر دفتر را با خود نبردیم و از اختیارات شورا استفاده کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید