افشای 46 میلیون فیش حقوقی در شورای شهر تهران چمران: مامور شهرداری است!

افشای 46 میلیون فیش حقوقی در شورای شهر تهران چمران: مامور شهرداری است!

مهدی چمران در خصوص دریافت حقوق حدود 46 میلیون تومانی یکی از مدیران شورای شهر تهران گفت: در رابطه با این موضوع لازم به ذکر است که فیش حقوقی منتشر شده برای این فرد مربوط به ماه 1396 است. فوریه، که با توجه به سال به پایان رسید دریافت کرد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص دریافت حقوقی حدود 46 میلیون تومانی از یکی از مدیران شورا توضیحاتی ارائه کرد.

مهدی چمران در خصوص دریافت حقوق حدود 46 میلیون تومانی یکی از مدیران شورای شهر تهران گفت: در رابطه با این موضوع لازم به ذکر است که فیش حقوقی منتشر شده برای این فرد مربوط به ماه 1396 است. بهمن ماه که بیشترین دریافتی را بر اساس پایان سال دریافت کرده است البته این نکته را نباید فراموش کرد که این فرد کارمند شهرداری است و حقوق وی نیز از طریق شهرداری انجام می شود.

چندی پیش یک پایگاه خبری با انتشار تصاویری از فیش حقوقی نوشت: افشای فیش حقوقی دختر دهه 80 نرگس ماندری پور و متعاقب آن مشاغل خانوادگی موجی از انتقادات را به شورای شهر تهران وارد کرد و جالب اینجاست که تمامی واکنش ها پس از افشاگری این. اسناد و مدارک در اختیار رسانه ها قرار گرفت و معلوم نبود اگر رسانه ها افشا نمی کردند این ماجرا تا کی ادامه پیدا می کرد، هرچند اسناد جدید نشان می دهد که هر چند وقت یک بار باید در شورای شهر تهران به وضوح شاهد چنین اتفاقاتی باشیم، اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه نظارت کنیم. درباره شفافیت کار و حقوق و مزایای مدیران شورای شهر است که این روزها پرونده ویژه ای برای آنها در رسانه ها باز شده است. بررسی های اخیر نشان می دهد یکی از مدیران ارشد شورای شهر تهران با حقوق غیرعادی 46 میلیون تومانی اولین حاشیه جدی این شورا در سال جدید است.

راسدروس نوشته بود: بررسی فیش حقوقی این مدیر ارشد ابهاماتی را ایجاد می کند که باید از سرپرستان پاسخ خواست. 175 ساعت اضافه کاری به همراه 139 ساعت کار شبانه و 19 ساعت کار شبانه، 81 ساعت مرخصی ساعتی و 11 ساعت مرخصی روزانه و دریافت بیش از 11 میلیون و 800 هزار تومان اضافه کاری در ماه از جمله مشکلاتی است که نیاز است. روشن است

این اولین بار نیست که انتشار خلاصه های حقوقی مدیران ارشد شورای شهر تهران زیربنای مطالبات شهروندان مبنی بر نظارت ویژه بر این شورا قرار می گیرد، اما باید پرسید آیا اراده ای برای افزایش سطح نظارت و ایجاد حسابرسی مطلوب وجود دارد. این بخش یا نه؟

?

افشای 46 میلیون فیش حقوقی در شورای شهر تهران چمران: مامور شهرداری است!

افشای 46 میلیون فیش حقوقی در شورای شهر تهران چمران: مامور شهرداری است!

دیدگاهتان را بنویسید