چمران، رئیس شورای شهر تهران: زاقانی از شهرداری نمی رود تصمیم دیوان دادگستری اتحادیه اروپا مبنی بر لزوم داشتن سوابق شغلی مرتبط برای شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر ربطی به آن ندارد.

چمران، رئیس شورای شهر تهران: زاقانی از شهرداری نمی رود  تصمیم دیوان دادگستری اتحادیه اروپا مبنی بر لزوم داشتن سوابق شغلی مرتبط برای شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر ربطی به آن ندارد.

روز جدید مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که طبق رای دیوان امکان استعفای زاکانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: تصمیم دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آن ندارد. آقای زاکانی. لازم به ذکر است طبق اعلام دیوان عدالت اداری کلیه شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر از جمله تهران باید دارای سوابق شغلی مرتبط باشند.

چمران: حکم دیوان مبنی بر لزوم داشتن سوابق استخدامی مرتبط برای شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر ربطی به زاکانی ندارد. او از شهرداری خارج نمی شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر رفتن علیرضا زاکانی از شهرداری تهران گفت: خوشحال نباشید آقای زاکانی نمی رود.

مهدی چمران روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران همزمان با آغاز دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به ارائه آماری از تعداد جلسات و مصوبات و تذکرات شورای شهر پرداخت.

وی در پاسخ به این سوال که طبق رای دادگاه اتحادیه اروپا امکان خروج زاقانی از شهرداری تهران وجود دارد، گفت: تصمیم دیوان عدالت اداری چیز دیگری است و ربطی به آقای زاقانی ندارد.

چمران: حکم دیوان مبنی بر لزوم داشتن سوابق استخدامی مرتبط برای شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر ربطی به زاکانی ندارد. او از شهرداری خارج نمی شودچمران: حکم دیوان مبنی بر لزوم داشتن سوابق استخدامی مرتبط برای شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر ربطی به زاکانی ندارد.  او از شهرداری خارج نمی شود

لازم به ذکر است، طبق اعلام دیوان عدالت اداری، آیین نامه انتخاب شهرداران عاری از اشکال قانونی تشخیص داده شد و تمامی شهرداران شهرهای بالای یک میلیون نفر از جمله تهران باید دارای ارتباط باشند. سوابق حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید