30 میلیون فیش حقوقی دیگر در شورای شهرداری تهران/ 130 ساعت اضافه کاری برای کارمندی که 14 ماه در خارج از کشور در مرخصی زایمان است!+اسناد

30 میلیون فیش حقوقی دیگر در شورای شهرداری تهران/ 130 ساعت اضافه کاری برای کارمندی که 14 ماه در خارج از کشور در مرخصی زایمان است!+اسناد

یکی از کارمندان شورای شهر تهران که از آبان 1400 تا دی ماه امسال در مرخصی زایمان بود و شهریورماه از کشور خارج شد، دومین فردی است که در روزهای اخیر فیش حقوقی 30 میلیونی او در رسانه ها منتشر شده است. جالبتر اینکه برای این کارمند شهرداری در طول این 14 ماه همیشه 130 ساعت اضافه کاری پرداخت شده است که در فیش های چند ماهه این کارمند شهرداری دیده می شود. دیده بان ایران در این گزارش به بررسی این تخلف پرداخته است.

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ یکی از کارمندان شورای شهر تهران که از آبان 1400 تا دی ماه امسال در مرخصی زایمان به سر می برد.

تحت عنوان؛ یکی از کارمندان زن شورای شهر که پیش از این به عنوان کارمند در یکی از مناطق شهرداری تهران فعالیت می کرد، به درخواست عضو فعلی شورای شهر تهران و به عنوان یکی از مقامات عالی رتبه به شورای شهر منتقل شد. رئیس کمیسیون شهرسازی (مهدی عباسی)

پس از نرگس ماندری پور و اتفاقاتی که در این موضوع شاهد بودیم، انتظار می رفت مدیران وقت شهرداری و شورای شهر تهران وسواس بیشتری داشته باشند و روی رفتار سایر کارکنان تمرکز کنند تا شاهد مشکلات مشابه نباشند، اما به نظر می رسد حجم کار. در این اداره مانع نظارت شد، رفتار برخی افراد مدام تحت تأثیر قرار گرفت که نتایج آن منجر به سوء استفاده از منابع بیت المال شد و مستی برای برخی افراد آسان شد و متأسفانه باید اذعان کرد که در چنین مواردی باید بررسی و بررسی جدی شود. بررسی دقیق، زیرا مطمئنا برخی از اشتباهات هرگز حل نمی شود. این اتفاق به تنهایی نمی‌افتد و باید از سازمان‌های نظارتی خواست که حاشیه‌های شهرداری تهران و شورای شهرداری را جدی بگیرند تا از تکرار اتفاقاتی که قطعاً نباید با ظاهر و باطن مدیران فعال در این بخش‌ها همخوانی داشته باشد، جلوگیری کنند!

14 ماه مرخصی برای یک مقام ارشد برخلاف قوانین

به گزارش دیده بان ایران؛ طبق اسناد و مدارک خانم (ز-خ) از ابتدای آبان 1400 در کمیسیون شهرسازی و شورای شهر تهران مشغول به کار شد و در همان تاریخ به سمت اداره کل اداری و اجرایی شهر تهران منصوب شد. شورای اسلامی شهر تهران با مدیریت حوزه و کار پنج.

IMG_20230303_183639_088

خانم (ز-خ) با سابقه استخدام در منطقه 3 شهرداری تهران به عنوان معاون منابع انسانی از آبان ماه 1400 لغایت دی ماه 1401 (چهارده ماه) از شروع شغل جدید در مرخصی زایمان خواهند بود و در شهریور ماه او کشور را ترک می کند. این در حالی است که طبق بند «اول» بخشنامه سازمان اداری و استخدامی مصوب 24 بهمن 1400، مدت مرخصی زایمان زنان شاغل در بخش‌های دولتی و غیردولتی به ترتیب 9 و 12 ماه تعیین شده است. . (Z_X) در نظر گرفتن بیش از مدت مرخصی قانونی سوالی است که مدیران مربوطه در شورای شهر تهران باید به آن پاسخ دهند.

IMG_20230303_183645_136

130 ساعت اضافه کاری در غیاب!

با مراجعه مجدد به این بخشنامه، مشاهده می شود که زنان شاغل در مدت مرخصی زایمان باید تمام حقوق و پاداش خود را دریافت کنند، اما این موضوع با دریافت اضافه کار یعنی دریافتی متفاوت است. زیرا در زمان استفاده از این مرخصی، افراد از جمله آنها اضافه کار نمی کنند، بنابراین پرداخت حقوق به آنها مغایر با روح قانون است، در حالی که فیش های به دست آمده توسط این رسانه نشان می دهد که 130 ساعت اضافه کاری در ماه برای خسروی رد شده است. ارزش آن حدود 6.500.000 ریال است که در این خصوص باید استدلال های شورای شهر تهران شنیده شود.

دیده بان ایران بر اساس وظیفه خود در اطلاع رسانی این تخلف را گزارش کرده است. بدیهی است شورای شهر تهران به عدم حضور کارمند خود در مجتمع و اقامت وی ​​در ترکیه و اطلاع کافی از این تخلف واقف است اما عدم اقدام در ماه های اخیر دلیل انتشار این خبر است. گزارش این رسانه

در هر صورت بنا به ملاحظات اخلاقی و حرفه ای رسانه ای از انتشار نام کارمند و نحوه انتقال وی به شورا در دوره جدید و ماجرای نحوه استخدام در دوره های قبل خودداری می کنیم اما اگر شهرستان شورا قصد تکذیب یا تکذیب به هر نحوی را دارد حتما جزئیات بیشتری را درج خواهیم کرد.

.

IMG_20230303_185331_890

IMG_20230303_185058_395

دیدگاهتان را بنویسید