مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فارس برگزار شد

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولین ذیربط مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس

در این مراسم سردار یوسف ملک زاده با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و همچنین تبریک و تسلیت شهادت جمعی از مسئولان انتظامی در عملیات تروریستی شهرستان راسک، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز. کالا یکی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا بوده و تمامی اختیارات نهادهای مربوطه افزایش یافته است.

وی با اشاره به برخی از بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق کالا گفت: برخورد جدی با قاچاق کالا به ویژه مبارزه با قاچاق سازمان یافته در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد. استان فارس..

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به فلسفه تشکیل پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی یک نیروی پلیس مستقل و تخصصی است و تمامی عوامل نیروی انتظامی باید برای انجام ماموریت های محوله با این مجموعه همکاری کنند.

سردار ملک زاده گفت: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا باید اقدامات اطلاعاتی و فنی به صورت ویژه اندیشیده شود و با استفاده از ظرفیت سایر نهادها و ارگان هایی که در حوزه قاچاق کالا مرتبط هستند، اقدامات لازم انجام شود. .

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی سرهنگ اکبر عقدکی رئیس اداره ارزشیابی و انتصابات فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ احمدرضا خرم به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان معرفی و منصوب شد. از زحمات و تلاش های شبانه روزی سرهنگ ابراهیم یگانه در مدت تصدی این عنوان تقدیر و تشکر به عمل آمد.



آیا این خبر مفید بود؟