امضای تفاهم نامه بین فدراسیون ورزش های همگانی و تربیت بدنی ارتش / برگزاری دوره های آموزشی رزمی


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807395

تفاهم نامه ای بین فدراسیون ورزش های همگانی و سازمان تربیت بدنی ارتش برای برگزاری دوره های «آمادگی رزمی» منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، مراسم افتتاحیه دوره مربیگری «آماده جنگ» بعدازظهر امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور افشین مولایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، سرهنگ حسین امیدی برگزار شد. رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، سرلشکر ارتش، سرهنگ بابک امیرنژاد، مدیر برنامه ریزی و ارزشیابی سازمان تربیت بدنی ارتش و سرگرد رضا شربت زاده، رئیس دانشکده ورزش ارتش.

در این مراسم سرهنگ حسین امیدی با اشاره به امکانات و تجهیزات در اختیار ارتش برای ورزش گفت: ارتش از نظر مکان و سرانه ورزشی در کشور و دورافتاده ترین نقاط کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است. دارای امکاناتی است که می تواند زمینه پرورش ورزش های همگانی را فراهم کند

وی در ادامه با بیان اینکه شعار ارتش در دوران ولیعهد «ورزش تعطیل نیست» بود، گفت: امیدوارم همکاری و تعامل ارتش و فدراسیون ورزش های همگانی بیشتر شود و بتوانیم برنامه ریزی های موثری داشته باشیم. ورزش همگانی در سراسر کشور هدف ما علمی شدن ورزش است، از این رو از فدراسیون ورزش های همگانی کمک و مساعدت خواستیم.

سردار سرتیپ دوم حسینی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در فدراسیون ورزش های همگانی، گفت: در دو سال اخیر فعالیت های این فدراسیون را زیر نظر داشتم. فدراسیونی که کارکردش «علمی» و «دانش» است و محوریت آن علم گرایی است. حضور کارشناسان باعث شد این فدراسیون نماینده موثری در ورزش همگانی باشد و به فدراسیونی با شخصیت در ورزش کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: ارتش این ظرفیت را در کشور دارد که از آن برای برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف استفاده کند. فدراسیون ورزش های همگانی می تواند به تربیت مربیان ورزشی در اردو کمک کند زیرا نیروهای متخصص و متخصص خود را دارد.

افشین مولایی، رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، گفت که یک روز خوب و بزرگ برای ورزش های همگانی و آموزش نظامی در نظر گرفته شده است. و تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین مربیان را برای تربیت بدنی اردو فراهم کنیم.

ملا بر تلاش همه نهادها و سازمان ها برای کمک به کاهش بی تحرکی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر می خواهیم ملتی سالم و سالم داشته باشیم، همه نهادها و سازمان ها باید در عرصه ورزش همگانی برای همه تلاش و همکاری کنند. پتانسیل ورزش کشور برای تامین سلامت مردم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای امضای تفاهم نامه همکاری با نهادها و سازمان های مختلف، فدراسیون ورزش های همگانی در خدمت ارتش مقتدر جمهوری اسلامی خواهد بود تا مربیان متخصص با دانش در مناطق مختلف را برای تربیت افسران ورزش ارتش اعزام کند. .

در پایان این مراسم گزارشی از امضای این تفاهم نامه و همکاری فدراسیون ورزش های همگانی و تربیت بدنی ارتش توسط مهدوی کارشناس فرهنگستان و رئیس کمیته اقتصادی فدراسیون ورزش های همگانی ارائه شد. . ارتش افشا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید