هشدار برای علاقه مندان به رشته های تربیت بدنی / تا اطلاع ثانوی برگزاری دوره های آموزشی ممنوع است


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907843

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی اعلام کرد: در حال حاضر هیچ دوره آموزشی در رشته های مربیگری، داوری و دانش افزایی توسط این فدراسیون برگزار نمی شود و برگزاری هر گونه دوره در رشته های تربیت بدنی فدراسیون غیرقانونی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد گواری در خصوص آخرین وضعیت برگزاری و صدور دوره های مربیگری، داوری و دانش سازی در حوزه های فدراسیون تربیت بدنی گفت: اعطای دوره های ثبت شده در حوزه های فدراسیون تربیت بدنی در حال انجام است و اقدامات لازم در خصوص برگزاری و صدور دوره های مربیگری و داوری. همچنین افزایش دانش در زمینه تربیت بدنی فدراسیون در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: فعالیت های مرتبط برای ایجاد زیرساخت های لازم برای ثبت نام از طریق سامانه آموزشی فدراسیون تربیت بدنی در حال انجام است و از تاریخ 9 مرداد 1401 در اطلاعیه اعلام شده از سوی این فدراسیون، ثبت نام و برگزاری دوره های جدید انجام می شود. معلق . تا اطلاع ثانوی دومی که به طور رسمی از سوی فدراسیون تربیت بدنی اعلام شده ممنوع و غیرقانونی است.

رئیس فدراسیون تناسب اندام با تاکید بر اینکه گزارش هایی از سوی علاقمندان در حوزه های فدراسیون بدنسازی مبنی بر برگزاری برخی دوره های آموزشی گزارش شده است، تصریح کرد: برگزاری همه این دوره ها فاقد اعتبار بوده و مجوزی در این زمینه وجود ندارد و در در صورت گزارش و دریافت متخلفان از طریق مراجع ذیصلاح برخورد خواهد شد.

گواری با تاکید بر اینکه دوره های آموزشی مربوط به فدراسیون تربیت بدنی از طریق سامانه آموزشی این فدراسیون برگزار می شود، گفت: خارج از این مسیر، برگزاری هر گونه دوره آموزشی در رشته تربیت بدنی 30 مرداد 1401 غیرقانونی است و این مقام مسئول زمان شروع دوره های آموزشی به زودی از طریق فدراسیون تربیت بدنی اطلاع رسانی و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: علاقه مندان می توانند برای اطلاع و هشدار با شماره تلفن های ۴۴۰۱۵۷۴۲-۰۲۱، ۴۴۰۱۵۷۴۳-۰۲۱ و ۴۴۰۱۵۷۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است از هفتم شهریور 1401 انجمن ها، کمیته ها و گروه های فدراسیون تربیت بدنی در اطلاعیه وزارت ورزش و جوانان از جمله انجمن تربیت بدنی و گروه پاکبان، انجمن پیلاتس، انجمن یوگا، انجمن کار با تجهیزات تربیت بدنی و گروه‌های بدنسازی و تجهیزات ارتعاشی، دمبل و میله‌های ژیمناستیک، انجمن ایروبیک و گروه کنگوجامپ، انجمن ورزش‌های آبی، کمیسیون تمرینات ورزشی کاربردی، کمیسیون کراس فیت، کراس تمرین، کمیسیون کالیستنیکس، کمیته تعادل بدن، کمیته هالتر، فیوژن فیت کمیته، کمیته تمرینات تعلیق، کمیته دوچرخه ثابت و دوچرخه های سالونی کمیته روش های تمرین EMS، کمیته تمرین بدنی پارسی، کمیته آمادگی جسمانی پرش، پمپ کمیته هوایی و کمیته حرکات اصلاحی است.

دیدگاهتان را بنویسید