آغاز ثبت نام دوره های مربیگری و داوری در رشته تربیت بدنی فدراسیون


ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916867

رئیس فدراسیون تربیت بدنی از آغاز ثبت نام دوره های مربیگری، داوری و اطلاع رسانی در زیر مجموعه های فدراسیون تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تربیت بدنی، احمد گواری از برگزاری و صدور دوره های مربیگری، داوری و دانش افزایی در رشته های فدراسیون تربیت بدنی و آغاز ثبت نام در این دوره ها خبر داد. از طریق سیستم آموزشی این فدراسیون کرد: پس از تاسیس فدراسیون تربیت بدنی، اقدامات زیربنایی با تلاش شبانه روزی برای ارتقای فعالیت ها در حوزه های این فدراسیون انجام شد و خوشبختانه امکان ثبت نام از داوطلبان دوره مربیگری فراهم شد. دوره های داوری و ارتقاء دانش.

وی ادامه داد: به مرور دوره ها تکمیل می شود و داوطلبان می توانند برای ثبت نام در دوره های مربیگری، داوری و ارتقای دانش از طریق سایت واجد شرایط فدراسیون بدنی به نشانی www.iranpff.ir به قسمت سامانه آموزش www.iranpff.ir مراجعه کنند. یا مستقیما به آدرس https://portal.iranpff.ir مراجعه کنید.

رئیس فدراسیون تربیت بدنی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه شرکت در دوره های مربیگری، داوری و دانش افزایی در حوزه های این فدراسیون افزایش نیافته است، اعلام کرد: تا پایان سال 1401 هزینه تمام شده است. شرکت در دوره های مربیگری، داوری و ارتقای دانش در حوزه های فدراسیون تناسب اندام افزایش نخواهد یافت و امیدواریم بتوانیم بهترین خدمات را به علاقه مندان و جامعه تناسب اندام کشور ارائه دهیم.

گواری افزود: چشم انداز و هدف فدراسیون تربیت بدنی تعامل با فدراسیون های مختلف ورزشی است و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به رشته های ورزشی درون فدراسیون های مختلف به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید