وزارت ورزش و جوانان با برجسته کردن رشته تربیت بدنی دل میلیونی مخاطب را شاد کرد


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891537

تربیت بدنی یک رشته مولد و مدال آور برای کشور است.

رئیس سابق انجمن تربیت بدنی گفت: در سراسر کشور علاقه به این رشته وجود دارد و آن علاقه هم علمی و هم کاربردی است. رشته آمادگی جسمانی می تواند یک رشته پربار و مدال آور برای کشور باشد و بحث کارآفرینی در حوزه آمادگی جسمانی بسیار مهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولی الله صالح نیا رئیس سابق انجمن تربیت بدنی و ایروبیک درباره لزوم تشکیل فدراسیون تربیت بدنی گفت: انجمن تربیت بدنی فراتر از یک فدراسیون بود و از سال 90 با تصمیماتی که گرفته شد در نهایت به یک فدراسیون تبدیل شد. انجمن و به زیرمجموعه فدراسیون عمومی تبدیل شد.

وی افزود: در زمان مسئولیت آقای مجدآرا از من خواسته شد که مسئولیت انجمن تربیت بدنی را بر عهده بگیرم و حدود سه سال در آن انجمن حضور داشتم. رشته تربیت بدنی که مخاطبان بی شماری در کشور داشت و مسابقات بین المللی زیادی داشت، نیازی به تغییر از فدراسیون به انجمن نداشت. از همان ابتدا به آقای مجدآرا اطلاع دادیم که این فدراسیون بزرگتر از آن است که تبدیل به یک انجمن شود و به دلیل مخاطب زیاد آن نباید این اتفاق بیفتد.

صالح نیا خاطرنشان کرد: به آقای دکتر سجادی بابت تصمیمی که گرفته شد و مجددا انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد تبریک می گویم. بعد از فوتبال، تربیت بدنی پرطرفدارترین رشته در کشور است و وزارت ورزش و جوانان با این تبلیغ دل میلیونی مخاطب تندرستی را شاد کرد.

رئیس سابق انجمن تربیت بدنی گفت: در سراسر کشور علاقه به این رشته وجود دارد و آن علاقه هم علمی و هم کاربردی است. رشته آمادگی جسمانی می تواند یک رشته پربار و مدال آور برای کشور باشد و بحث کارآفرینی در حوزه آمادگی جسمانی بسیار مهم است. مخاطبین این قسمت می توانند دوباره به خانه خود بازگردند.

وی گفت: همه ایران از شنیدن این خبر خوشحال می شوند زیرا بسیاری از شرکت کنندگان در رشته آمادگی جسمانی که شامل زن و مرد می شود نان آور خانه هستند و با این اتفاق شرایط آنها نیز مساعدتر می شود و چرخ آمادگی جسمانی و ایروبیک بار دیگر در کشور رونق خواهد گرفت.»

دیدگاهتان را بنویسید