معلمان ورزش اسدآباد متخصص تربیت بدنی هستند/ معلم ورزش در مدارس کم نداریم


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1301/07/30
کد خبر: 1904996

سجاد محمدی شمیم ​​با اشاره به فعالیت حدود 40 تا 50 معلم ورزش در مدارس تخصصی تربیت بدنی گفت: با توجه به ساعات تعیین شده کمبود معلم ورزش نداریم و تنها مشکلی که وجود دارد مشکل وزارتخانه، ساعات اختصاص داده شده است.» برای معلم ورزش در دبستان در نظر گرفته نمی شود و این امر به خود معلم سپرده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; سجاد محمدی شمیم ​​رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما; وی با اشاره به هفته تربیت بدنی و نگاهی به دو برنامه مشترک دانش آموزان و مربیان ورزش در مدارس گفت: سمینار آموزشی در حوزه ورزش با هدف به روز رسانی معلمان ورزش و روش های نوین آموزشی برگزار شد..


وی از برگزاری المپیاد ورزشی داخلی در مدارس شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: افتتاحیه این المپیاد در مدرسه حضرت خدیجه (س) برگزار شد و دانش آموزان در رشته های مختلف به رقابت پرداختند..


رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد تجلیل از معلمان ورزش، برگزاری همایش پیاده روی و تیراندازی برای آنان را از دیگر برنامه های تربیت بدنی از هفته جاری برشمرد و گفت: بر اساس ساعات مقرر هیچ کمبودی برای معلمان ورزش نداریم. و تنها مشکل این است که وجود دارد و این مشکل وزارتخانه است که ساعت معلمان دوره ابتدایی در نظر گرفته نمی شود و این موضوع به خود معلم سپرده شده است..


او اظهار داشت که تقریبا 40 به 50 معلمان ورزش در مدارس فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: همه معلمان ورزش ما در زمینه تربیت بدنی تجربه دارند.


محمدی شمیم ​​با اشاره به اینکه معلمان ورزش کشورمان در رشته های مختلف مقام های ملی و عالی را به خود اختصاص داده اند گفت: تیم آموزشی در والیبال اول، فوتسال دوم و پیشکسوتان سوم است..


به هستی اشاره کرد 8 سالن ورزشی تخصصی بسکتبال، والیبال، ورزشهای غیر توپی و … گفت: امسال در 5 این سالن ها در این ماه تجهیز شدند.


رئیس اداره آموزش و پرورش اسدآباد گفت: همچنین با انجمن های ورزشی و هیئت های ورزشی برای استعدادیابی در حوزه ورزش در مدارس تفاهم نامه هایی منعقد کرده ایم..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید