انعقاد تفاهم نامه شهرداری با سپاه برای به کارگیری معتادان پس از ترک / آماده سازی شهرداری برای واگذاری زمین مشاوره خانواده به معتادان


ساعت: 11:17
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1812685

شعرباف تبریزی در خصوص استفاده از معتادان رها شده در کارهای عمرانی شهرداری گفت: در برخی پروژه های عمرانی می توان از نیروی کار و ساختمانی که در کمپ حضور دارند و خارج شده اند برای تسریع در روند اشتغال استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شعرباف شهردار کرمان در حاشیه بازدید از قرارگاه ثارالله سپاه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان گفت: در این اردو حضور داشتیم.


وی افزود: اگر زمانی به اشتغال معتادان پس از جمع آوری و ترک اعتیاد توجه می کردیم، امروز شاهد آسیب های اجتماعی چندانی نبودیم.


شهردار کرمان با تاکید بر حمایت شهرداری از سپاه و خیرینی که در زمینه ساماندهی معتادان متجاهر فعالیت می کنند، تصریح کرد: حمایت ما در شهرداری در مواردی از جمله ایجاد فضای کمپ است زیرا معتادانی که در این حوزه هستند بیشتر است. -خوشایند و مناسب حالت آرامش بخش تر به بهبودی آنها کمک می کند.


شعرباف ادامه داد: برخی از توانایی های ما در چرخه اشتغال است. در حوزه خدمات نیز شهرداری دارای استعدادهایی است که می تواند این مجموعه و مجتمع های مشابه را تامین کند، به عنوان مثال به تفکیک زباله اشاره شد، در زمینه مشکلات شهری با کیفیت بهتر و ایجاد اشتغال پایدار در داخل مجموعه کمپ.


وی در خصوص استفاده از معتادان رها شده در کارهای عمرانی شهرداری گفت: در برخی پروژه های عمرانی می توان نیروی کار و کارگران ساختمانی را که در کمپ حضور دارند و ترک کرده اند استخدام کرد تا روند اشتغال تسریع شود.


شهردار کرمان با بیان اینکه مشورت با خانواده معتادان ضروری است، تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد در قالب تفاهم نامه های مشترک و تفاهم نامه برای ایجاد مراکز مشاوره برای خانواده های معتادان، زمین و املاک ایجاد کند. تا به مرحله ای برسیم که معتاد و معتاد شویم، برخی از مشکلات خانوادگی از همان ابتدا حل می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید