انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شهرکرد و سپاه استان/ سربازان می توانند از ظرفیت دانشگاه ها استفاده کنند.


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823368

در راستای تحقق شعار سال، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سپاه حضرت کامربنی هاشم (ع) منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت کمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در مراسم امضای تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سپاه در تالار یاس لاله شهر به نام مقام معظم رهبری گفت: تحقق. بحث تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال یکی از نیازهای مهم امروز و کشور است.
اکبری افزود: جوانان عزیزی که در سپاه مقدس خدمت می کنند، نیازمند فراگیری مهارت های پس از خدمت هستند. این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه حضرت کمربنی هاشم علیه السلام منعقد شد تا سربازان جوان عزیز بتوانند از ظرفیت خوب دانشگاه استفاده کنند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات اعتماد مغز سپاه استان، تلاش های بسیج پژوهشی سپاه و خانه نخبگان را با دانش و اشتغال همراه دانست و گفت: برای کمک به دولت محترم، دستگاه های اجرایی استان را واگذار کنید.
در خانه نخبگان بسیج استان و با حمایت دانشگاه و سپاه کارهای خوبی انجام شده است.
ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه تشکل ها و ارگان ها در دانشگاه نبودند، از فرماندهی سپاه حضرت کمربانی هاشم(ع) تشکر کرد و گفت: سپاه در کنار ما بود و به دانشگاه کمک کرد.
وی افزود: در خانه نخبگان بسیج استان و با حمایت دانشگاه و سپاه کارهای خوبی انجام شده است و در صورت هم افزایی و همکاری بیشتر با سایر ارگان ها می توان کارهای بزرگ تری انجام داد. ” و بسیاری از مشکلات حل شده است.
وی همچنین گفت: دانشگاه آزاد 40 درصد ظرفیت و فرصت های آموزش عالی استان را در اختیار دارد، باید از نخبگان حمایت شود و در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و با همکاری سپاه ایده پردازی برگزار شود. حمایت از نخبگان و فرهیختگان استان، دانشمندان ایده ها و طرح های پژوهشی خود را در اختیار دانشگاه قرار می دهند و پس از ارزیابی و انتخاب بهترین ایده ها به سرمایه گذاری و تولید کمک می کنند.
باید بگویم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت کمربنی هاشم (ع) نیز در این مراسم با اشاره به روایت هایی از اهمیت شب های قدر، بخشی از … اقدامات این لیالی با فضیلت
این تفاهم نامه برای اجرای طرح مهارت آموزی کارکنان نیروهای مسلح در قالب 5 نفر و 2 تبصره برای آموزش قبل، حین و بعد از خدمت منعقد شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید