انعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی شرکت توزیع نیروی برق استان و پارک علم و فناوری قزوین

تفاهم نامه مشترک همکاری، تحقیقاتی و پژوهشی فی ما بین شرکت توزیع نیروی برق استان و پارک علم و فناوری قزوین منعقد شد.


به گزارش خبرگزاری موج قزوین، پارک علم و فناوری قزوین براساس هدف و رسالت اصلی مجموعه در ایجاد بازار و معرفی دستاوردها و خدمات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه خود میزبان مسعود خواجه وند رئیس و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بود.

جعفر احمدی رئیس پارک علم وفناوری قزوین ضمن خیر مقدم و معرفی پارک قزوین، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حمایت از دانش بومی را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما و سایر دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان، حمایت از دانش بومی جوانان و فناوران مستعد است.

 رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این دیدار ضمن تشریح روند فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به زمینه‌های همکاری پارک علم و فناوری قزوین با آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری می‌تواند چالش‌هایی که شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو با آنها مواجه هستند را، از طریق دعوت از شرکت های فناور و دانش‌بنیان، برطرف نماید.

در پایان تفاهم‌نامه‌‌ای جهت افزایش همکاری و تعاملات بین دو مجموعه منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور استفاده موثر از توانمندی ها و سرمایه های کشور استفاده از فناوری های جدید و حداکثر استفاده از ظرفیت ها، توان و امکانات موجود تحقیق و پژوهش در کشور و در راستای رفع مشکلات و ارائه راهکارهای بهینه سازی و کاهش هزینه و افزایش بهره­وری صنعت برق، منعقد گردید.

همچنین انجام خدمات پژوهشی و کاربردی در زمینه های قابل همکاری به منظور شناسایی، رفع مشکلات و ارائه راه حل­ها در جهت ارتقاء سطح کیفی دانش فناوری و ارزش آفرینی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از فعالیتهای فناورانه و نوآورانه اقتصادی و با رویکرد توسعه پایدار صنعت برق از موضوعات مهم این تفاهم نامه به شمار می رود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید