پروژه پارک علم و فناوری زنجان هنوز اجرایی نشده است / اجرای نشدن پارک علم و فناوری زنجان به احیای اراضی منجر می شود

زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793226

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای پروژه پارک علم و فناوری ضرب الاجل تعیین شده و این پروژه با گذشت یک سال از تحویل زمین اجرایی نشده است، گفت: اجرای نشدن پارک علم و فناوری. منجر به احیای زمین خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود بیات منس در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به زمین شرکت های دانش بنیان و فناور در استان زنجان گفت: 1.5 هکتار زمین برای ایجاد شرکت های دانش بنیان و فناور در استان به پارک علم و فناوری واگذار شده است.

وی با بیان اینکه این زمین در جلسه ای به پارک علم و فناوری واگذار شده است، گفت: پارک علم و فناوری هنوز بخشی از پول زمین را پرداخت نکرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه به پارک علم و فناوری تذکر داده ایم، تصریح کرد: سال گذشته زمین به پارک علم و فناوری واگذار شد و اگر پارک علم و فناوری شروع به ساخت و ساز نکند. ما زمین خود را پس خواهیم گرفت

وی گفت: متاسفانه مدیران پارک علم و فناوری ظرفیت لازم برای اجرای این طرح را ندارند. – اداره کل راه و شهرسازی آمادگی راه اندازی پارک علم و فناوری دانش و فناوری را دارد. شرکت های استان «این پیشنهاد را به معاون رئیس جمهور اعلام کردیم.

بیات منس خاطرنشان کرد: وقتی پارک علم و فناوری پولی برای پرداخت زمین در سطح منطقه ندارد، کارکنان پارک چگونه می توانند زمین شرکت های دانش بنیان را به طور کامل تملک کرده و در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار دهند؟

وی با بیان اینکه در صورت آماده نشدن زمین در مدت مقرر در قرارداد، زمین ارائه شده به پارک علم و فناوری را پس می گیریم، گفت: در متن قرارداد 6 ماهه امکان اخذ ساخت وجود دارد. مجوز و دو سال تحویل، محله ها برای شرکت های دانش بنیان طراحی شده است که متاسفانه در این مدت یک ساله هیچ اقدامی از سوی پارک علم و فناوری در این زمینه صورت نگرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به موقعیت زمین شرکت های دانش بنیان گفت: این زمین در ضلع غربی کوچه علوم پایه قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید