انعقاد قرارداد 8 میلیارد تومانی با صنعت در دانشگاه حکیم/ ایجاد پارک علم و فناوری در سبزوار


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893412

اسدی زنگنه گفت: در راستای اجرای علوم دانشگاهی از ابتدای امسال دانشگاه حکیم سبزواری بیش از 8 میلیارد تومان با صنعتگران این شهرستان قرارداد مالی منعقد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمدعلی اسدی زنگنه رئیس دانشگاه حکیم سبزوار شب گذشته در نشست خبری بابیان اینکه دانشگاه حکیم به عنوان منبع ثروت علمی در منطقه فعالیت می کند، گفت: امسال بیش از 8 میلیارد تومان قرارداد با حوزه صنعت منعقد شد. از شهر

وی بابیان اینکه هدف ما تکمیل زنجیره فناوری در دانشگاه و گسترش این زنجیره به سبزوار و خراسان غربی است، ادامه داد:

رئیس دانشگاه حکیم بابیان اینکه حلقه اول مرکز رشد دانشگاه است که تاسیس و فعالیت می کند و حلقه دوم با استقرار مدیریت کارآفرینی و نوآوری ایجاد می شود، بیان کرد: گسترش این واحدها و ایجاد شرکت های دانش بنیان. این زنجیره را هر روز پرتر انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: حلقه سوم این زنجیره ایجاد و راه اندازی پردیس علم و فناوری است که با اقدامات بعدی امیدواریم در پاییز مجوز نهایی راه اندازی آن را دریافت کنیم و تعداد آن کاهش می یابد.

اسدی تاکید کرد: در 5 ماهه نخست سال تعداد قراردادها با صنعت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 برابر شد و تا پایان سال این رقم به بیش از 8 میلیارد تومان خواهد رسید..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید