2500 نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی تشکیل شدند.

ساعت: 14:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۸
کد خبر: 1801640

سردار قاسمی از جذب و ساماندهی 2500 نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم تودیع و معارفه دبیر امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: مساجد و اصناف تشکیل شده و تاکنون فعالیت های خوبی انجام شده است.

دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به جذب و ساماندهی 2500 نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: کارت.

وی یادآور شد: تاکنون 70 شورای امر به معروف و نهی از منکر، 50 شورا در ادارات شهری، 26 شورا در اصناف و 40 شورا در مساجد و محلات در دستگاه های اجرایی تشکیل شده است.

قاسمی در خصوص حمایت های حقوقی و قضایی گفت: همکاری و هماهنگی خوبی در حمایت از امر به معروف و پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشتیم، کار مردمی، فعال سازی اتاق های فکر، برگزاری 50 کمیسیون با موضوعات روز، تشکیل گروه های جهادی و احیای امر به معروف. , تولید و انتشار محتوای لازم و ساماندهی فعالیت در فضای مجازی در راستای امر به معروف و نهی از منکر انجام می شود .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در این مدت فعالیت هر چه بیشتر صورت گرفته اما همچنان معضلات و آسیب های اجتماعی و برخی پدیده های نوظهور ضد اخلاقی و ضد فرهنگی در استان وجود دارد که باید رسیدگی شود.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید