تشکیل شعب ویژه رسیدگی به پرونده بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر اصفهان

ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789811

رئیس قاضی استان اصفهان در خصوص بازداشت شدگان اغتشاشات اصفهان گفت: برای دستگیرشدگان پرونده تشکیل شده و همانطور که به مردم قول داده بودیم شعبه های ویژه ای برای رسیدگی به این پرونده ها در استان تشکیل داده ایم. دادگاه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اسداله جعفری، رئیس قاضی استان اصفهان در جمع خبرنگاران درباره بازداشت شدگان اغتشاشات اصفهان گفت:

وی افزود: حساب کشاورزان عزیزی که درخواست قانونی دارند و این درخواست مورد احترام ما نیز هست و پیگیر این درخواست هستیم از متخلفین جداست؛ زیرا از این درخواست کشاورزان سوء استفاده کردند و موج زدند. سعی کردند بلاتکلیفی ایجاد کنند و در سرزمین دشمن و مخالفان نظام بازی کردند و حرف های شبکه های مجازی و مخالفان را شنیدند.

جعفری گفت: قبلا تذکرات و تذکرات لازم را به این افراد داده بودیم و طبق ضوابط و قانون با این افراد برخورد خواهیم کرد. در این رابطه پرونده هایی تشکیل شد که در آن افراد قرار وثیقه و قرار وثیقه داشتند. صادر خواهد شد.

رئیس قاضی استان اصفهان ادامه داد: برای تعدادی از افراد که از محرکان اصلی بودند نیز قرار بازداشت موقت صادر شد و این افراد حق اعتراض داشتند و در صورت عدم پذیرش اعتراض آنها از سوی دادگاه همچنان در بازداشت باقی می مانند.

وی در پایان گفت: تمامی مراحل پرونده دقیقا طبق قانون انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید