بازداشت 20 زندانی زیر 18 سال در حوادث اخیر در کانون اصلاح و تربیت غریب آبادی تهران/ تعدادی از بازداشت شدگان زیر 18 سال آزاد شدند.

بازداشت 20 زندانی زیر 18 سال در حوادث اخیر در کانون اصلاح و تربیت غریب آبادی تهران/ تعدادی از بازداشت شدگان زیر 18 سال آزاد شدند.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد. در این بازدیدها و پس از اقدامات رئیس قوه قضائیه تعدادی از زندانیان با دستورات لازم آزاد شدند.

معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت استان تهران بازدید کرد.

کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در جریان بررسی وضعیت بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر تهران از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید و با تمامی ۲۰ نفر از بازداشت شدگان زیر سن دیدار و گفتگو کرد. 18 نفر (عمدتاً 17 سال و بالای 18 سال) از استان تهران گفتگوی نزدیک داشتند و در جریان وضعیت خود قرار گرفتند.

دبیر ستاد حقوق بشر که پیش از این در هفته گذشته از زندان تهران بزرگ، زندان زنان و بازداشتگاه های امنیتی بازدید کرده بود، در دیدارهای جداگانه با مسئولان زندان، دادستان عمومی و انقلاب تهران، ناظر و قضات دادسرای امنیت تهران و رئيس و قضات دادگاه انقلاب نتيجه بازديدها و مذاكرات خود را با ايشان در ميان گذاشتند و در برخي زمينه ها تصميمات لازم اتخاذ شد.

در نتیجه این بازدیدها و پس از اقدامات رئیس قوه قضائیه تعدادی از زندانیان با شرایطی آزاد شدند.

دیدگاهتان را بنویسید