آیت الله نوری همدانی: در برخورد با حجاب باید دقت شود. برخورد با افراد جامعه پذیرفته نیست اما حجاب برخی برنامه ها و دفاتر پخش باید به گونه ای دیگر باشد.

آیت الله نوری همدانی: در برخورد با حجاب باید دقت شود.  برخورد با افراد جامعه پذیرفته نیست اما حجاب برخی برنامه ها و دفاتر پخش باید به گونه ای دیگر باشد.

آیت الله نوری همدانی گفت: حرف و دستوری جز خدمت به مردم و رفع مشکلات معیشتی مردم ندارم و امروز هیچ اولویتی را بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی دانم.

مرجع تقلید شیعه آیت الله نوریحمدانی ظهر امروز در دیدار رئیس هیئت رئیسه و مشاور روحانی در امور معنوی که در دفتر معظم له برگزار شد، گفت: سخن و دستوری جز خدمت به مردم و حل معیشت ندارم. مشکلات مردم و امروز آن را اولویتی بالاتر از حل مشکلات اقتصادی مردم نمی دانم.

وی درباره وضعیت حجاب نیز افزود: حکم تکلیف حجاب روشن است بنابراین در برخورد با منکران بی حجابی باید دقت شود. تذکر دادن به افراد جامعه و برخورد با آنها پذیرفته نیست، اما حجاب برخی از برنامه ها و دفاتر صدا و سیما باید متفاوت باشد.

مرجع تقلید شیعیان در ادامه گفت: ذکر حجاب در جامعه با حفظ رتبه لازم و ضروری است، اما مسئولین باید ابتدا همه چیز را از خودشان شروع کنند، ملت ایران مردم متدین و وفادار این انقلاب هستند که هزاران هزار داد. به شهدا که آن را تأسیس کنند، همین افراد بودند که گروهان ها به جبهه رفتند و جان باختند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: این افراد تا امروز این نظام را حفظ کرده اند و بر همه مشکلات فائق آمده اند.

آیت الله نوریحمدانی گفت: مسئولان باید برای این افراد ارزش قائل شوند و با جان و دل به ملت خدمت کنند و در حفظ ارزش های اسلام و انقلاب تلاش کنند و در حفظ این انقلاب تلاش کنند.

وی گفت: امروز جهان استکبار علیه ملت ایران متحد شده و می خواهد از هر جهت به انقلاب و مردم حمله کند و انشالله با هوشیاری مردم و وظیفه مسئولان همه توطئه ها خنثی می شود. ” “

مرجع تقلید شیعه با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم خاطرنشان کرد: ما شک نداریم که دولتمردان مردمی وارسته و متعهد به خدمت به کشور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید