واکنش میرحسین موسوی وزیر نفت به تمدید عضویت آیت الله جنتی در شورای نگهبان/غوری: امیدوارم آیت الله جنتی ۲۵ سال دیگر زنده بماند.

واکنش میرحسین موسوی وزیر نفت به تمدید عضویت آیت الله جنتی در شورای نگهبان/غوری: امیدوارم آیت الله جنتی ۲۵ سال دیگر زنده بماند.

روز جدید وزیر نفت در دوران جنگ تحمیلی و وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت سازندگی در سایت دیده بان ایران گفت: نه شورای نگهبان و نه شوراهای دیگر در خدمت انقلاب نبودند و مسئولیتی را به افرادی ندادند که هیچ باری بر دوش انقلاب نبودند. شانه های مردم!

محمد سهری وزیر اسبق نفت و تلگراف در خصوص رد صلاحیت خود از شورای نگهبان در سال 1395 و باقی ماندن آیت الله جنتی 96 ساله در سمت دبیری گفت که در سال 1395 زمانی که برای انتخابات ثبت نام کردم، فردی از شورای نگهبان اولیای امر با من تماس گرفتند و گفتند تو بالای 75 سال سن داری و در نتیجه نمی توانی در رقابت های انتخاباتی شرکت کنی!

و اضافه کرد که من به این آقا هم گفتم که بالای 75 سال یک معاون مشکلی ندارد اما برای ریاست جمهوری مشکل دارد؟!

وی با اشاره به این نکته که نه شورای نگهبان و نه شوراهای دیگر به انقلاب خدمت نکرده اند، گفت: شما نظر می دهید که نه شورای نگهبان و نه شوراهای دیگر به انقلاب خدمت نکرده اند و مسئولیتی را به افرادی واگذار نکرده اند که تاکنون باری را بر دوش انقلاب بر دوش نکشیده اند. مردم! “

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه امیدوارم آیت الله جنتی 120 سال عمر کند، خاطرنشان کرد: زندگی در دست خداست، اما چه می توان گفت؟!

وی ادامه داد: من همیشه سرباز نظام جمهوری اسلامی بوده و هستم و گلایه ای ندارم اما باید بگویم که حقوق عامه بر دوش شورای نگهبان و مجلس است، این نهادها باید پاسخگوی کار خود باشند. !”

سوگی در نهایت در مورد معرفی شورای نگهبان گفت الان به شورای نگهبان چه بگویم؟! شورای نگهبان پاسخگوی عملکرد آنها نیست، چه کنیم؟! موضوع این است که ما حتی نمی توانیم از شورای نگهبان سوال بپرسیم!

دیدگاهتان را بنویسید