پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به شایعه غیبت آیت الله جنتی در شورا: این موضوع به زودی اعلام می شود

پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به شایعه غیبت آیت الله جنتی در شورا: این موضوع به زودی اعلام می شود

روز جدید هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری خود درباره گمانه زنی ها مبنی بر جایگزینی دبیر شورای نگهبان و عدم تمایل آیت الله جنتی، گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان بر عهده این نهاد است. در این راستا رسانه ها باید از گمانه زنی بپرهیزند و به زودی این رقم اعلام خواهد شد. از حدس و گمان بپرهیزید.

سخنگوی شورای نگهبان در خصوص گمانه زنی ها مبنی بر تغییر دبیر شورای نگهبان و عدم تمایل آیت الله جنتی گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان با رهبری است، در این زمینه رسانه ها از خودداری کنند. گمانه زنی و به زودی این موضوع اعلام خواهد شد و از حدس و گمان خودداری می شود

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان امروز در نشست خبری خود درباره گمانه زنی ها مبنی بر تغییر دبیر شورای نگهبان و عدم تمایل آیت الله جنتی، گفت: انتخاب فقهای شورای نگهبان توسط رهبری است. در این خصوص رسانه ها از گمانه زنی پرهیز کنند و موضوع به زودی اعلام خواهد شد. از حدس و گمان بپرهیزید.

طحان نظیف درباره علت عدم حضور برخی از فقهای شورای نگهبان در جلسات این شورا گفت: دلیل این عدم حضور همزمان با برگزاری جلسات مجلس با جلسات شورای نگهبان، جلسات شورای نگهبان است. شورا با حضور تمامی اعضا تشکیل می شود و به ندرت پیش می آید که حتی یکی از اعضا در جلسات غایب باشد.

دیدگاهتان را بنویسید