مسئولیت اصلی شورای نگهبان بقا و تداوم انقلاب اسلامی است/سپاه در حیطه وظیفه شرعی شورای نگهبان را یاری می کند.


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879027

سردار معروفی با تاکید بر اینکه مسئولیت اصلی هیئت امنا بقا و تداوم انقلاب اسلامی است، گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمند، صبح امروز فرمانده سپاه ثارولا کاردار سردار حسین معروفی به همراه هیئتی از نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان با منصور ظلعلی رئیس هیئت امنای استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.


سردار معروفی با تبریک به منصور ظلعلی به عنوان رئیس جدید نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: تحت امر ولی امر و حجت خدا و انجام وظیفه و رسالت خود اقدام می کنیم و هستیم. آماده کمک به دفاتر هیئت امنا در استان داریم.


وی افزود: نگاه سپاه نگاه به انقلاب است و ما هیچ تفکر حزبی، گروهی و جناحی نداریم و با همین نظر، سپاه به روی هیئت امنا باز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه با توجه به منویات ائمه انقلاب; این انقلاب مایه افتخار انبیا و اولیای الهی است این راه سربازان انقلاب است.


سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه دلیل شهادت حاج قاسم زمینه سازی برای ظهور ایشان بوده است، اظهار داشت: صهیونیست ها بزرگترین مانع ظهور ایشان هستند و حاج قاسم علت ظهور ایشان بوده است. به همین دلیل به دست صهیونیست ها با تفکر آمریکا به شهادت رسید.

با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی شورای نگهبان بقا و تداوم انقلاب اسلامی است که باید با ظهور حضرت مهدی (عج) پایان یابد. وی تصریح کرد: پیشرفت و پیشرفت انقلاب اسلامی در دست شورای نگهبان است و لذا تمامی هجمه های دشمنان بیرونی و بدخواهان داخلی علیه این نهاد مقدس است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نگاه هیئت امنا، نگاه جناحی، حزبی و فردی نیست، بلکه نگاه انقلابی است و منافع ملی و فراملی را در نظر می گیرد.


سردار معروفی افزود: نهادی مانند شورای نگهبان در سراسر دنیا با گرایش ها و واژه های مختلف وجود دارد اما در ایران اسلامی این نهاد از منظر دینی کار می کند و توسط یک مرجع تقلید و یک مجتهد اداره می شود.

وی با تاکید بر اینکه بهترین الگوی ما شهید سلیمانی است، گفت: در طول 38 مسئولیت حاج قاسم در نظام اسلامی همواره چشم به امام جامعه داشت و با این نگاه آماده کمک به شورای نگهبان در سراسر استان هستیم. «چون سپاه مانند شورای نگهبان در خدمت انقلاب است و دیدگاه حزبی ندارد.

منصور ظلعلی با تشکر از حضور فرمانده سپاه ثارالله و هیئت همراه نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان گفت: در بدو پذیرش مسئولیت بر مزار شهید سلیمانی رفتم و از وی کمک خواستم. .

رئیس سازمان نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان افزود: رهبر معظم انقلاب در تیرماه 1379 دستور دادند تا نهادهای نظارتی استانی برای نظارت و دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن نه تنها در زمان انتخابات، هیئت امنا ایجاد شود. همچنین به طور مداوم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید