انقلاب اسلامی تداوم بعثت و تداوم نهضت انبیا است/ بهای مقاومت کمتر و محترم است


ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 1200/06/14
کد خبر: 1811202

امام جمعه عیلام با بیان اینکه حوادث اوکراین نشان داد که بهای مقاومت کمتر و صادقانه تر است، گفت: انقلاب اسلامی ما تداوم نهضت پیامبران الهی و تداوم بعثت خاتم الهی است. پیامبران (ص).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار استحجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز (5 اسفند) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی اعظم امام خمینی (ره)، وی با اشاره به سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) خطاب به شیعیان جهان گفت: یکی از اتفاقات تلخ تاریخ این است که فردی که ادعای حکومت بر جهان اسلام را داشته باشد و خود را مجری احکام الهی بداند، شکنجه می شود. زندان عجیب و مظلوم.»

حجت الاسلام والمسلمین کریمی الاصل با اشاره به 27 رجب سالروز مبعث رسول اکرم حضرت محمد (ص) گفت: مبعث عید بزرگ بشریت و نقطه آغازی برای تکمیل اخلاق است. فضایل در جهان بشریت، این عدالت و آرمان گرایی است،

نماینده ولی فقیه در استان افزود: گاه کسانی هستند که در انقلاب پیشگام هستند اما برای منافع شخصی و هوای نفس تغییر موضع می دهند و قدرت خود را در برابر اهداف اولیه اما نور الهی به کار می گیرند. با اینها خاموش نمی شود این سختی ها و صبر و مقاومت و تحریم باعث رشد اسلام شده و شبه جزیره عربستان را فرا گرفته است و امروز می بینیم که کره زمین را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تداوم نهضت انبیای الهی و تداوم بعثت خاتم انبیا (علیهم السلام) است، افزود: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است، اما همین دشمن به این امر پی برده است. عظمت انقلاب اسلامی

امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز ایران اسلامی به گفته خود دشمنان، با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی، هفدهمین اقتصاد جهان است، دانش هسته ای را نهادینه می کند، در خط مقدم سلول های بنیادی قرار دارد، پنجمین ارتش را در جهان دارد. و توانمندی های این کشور احیاگر تمدن بزرگ ایرانی اسلامی مورد نظر امام راحل و مقام معظم رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: به حول و قوه الهی جوانان انقلابی و مردم صبور ما این مشکلات تحریم برطرف خواهد شد و وضعیتی که شاهد آن هستیم نشان از پیشرفت روزافزون انقلاب اسلامی و شکست سلطه دشمن در زمانی است که جهان هدف قرار گرفت و پایگاه عین الاسد گلوله باران شد، آمریکایی ها قدرت مقابله نداشتند و این نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی و افول آمریکای جنایتکار است.

وی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با تحریف واقعیت ها نقاط ضعف ما را برجسته کند تا بتوانیم به خاطر فشار اقتصادی که به ما وارد می کند دست از انقلاب و رهبرمان برداریم. برای تبیین جوانان امروز ایران جهاد لازم است، «مفتخر باشید و ضعف دشمن را تصدیق و تبیین کنید.

امام جمعه ایلام گفت: اوکراین کشوری بود که در آن انقلاب رنگی ایجاد کردند و ارتشی طرفدار آمریکا شدند. این دردناک است و واکنش نشان می دهد، آمریکا با انجام رزمایش حمایت خود را از اوکراین اعلام کرد، اما واقعیت چیز دیگری بود، وقتی تهدید روسیه جدی شد، آمریکایی ها اعلام کردند که ما کاری نداریم.

وی افزود: کسانی که کودتا را انجام دادند، حاکمیت اوکراین را تغییر دادند. حالا که اوکراین مورد تهاجم قرار گرفته، تماشاگر شده اند. باور نکردن به غرب و نیروهای شیطانی، ایمان به خدا، داشتن و اتکا به توانایی های خود در اعتماد به وعده های الهی برای ما آموزنده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید