نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم نهضت امام رضا (ع) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام تاج آبادی، کارشناس مذهبی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: امام رضا (ع) در طول حیات پربرکت خود کانون مهر و محبت و مظهر عشق و محبت به مردم بود و این مهربانی در تمام ابعاد زندگی و نگرش ایشان به افراد جامعه از آن جهت به وضوح نمایان است. روز .

وی گفت: اگرچه همه اهل بیت(ع) نسبت به تجلی رحمت حضرت حق دلسوز هستند، اما این رأفت و محبت در وجود امام هشتم(ع) بیشتر جلوه می کند.

تاج آبادی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم نهضت امام رضا(ع) و سایر ائمه اطهار(ع) است و تفکر لیبرالی، غربی و سرمایه داری همان تفکر طاغوتی است. امروز باید نسبت به مسائل جاری هوشیار باشیم.»

این کارشناس مذهبی گفت: آرونی و مامونی در همه اعصار وجود دارد، باید با بصیرت خود جامعه را از بلای آخرالزمان مصون بداریم و شرط آن شناخت امام رضا(ع) و شناخت صحیح حرکت سیاسی ائمه است.

وی بیان کرد: امروز دوران جهاد است باید مشکلات را با توجه به اولویت ها در فضای واقعی و مجازی تبیین کنیم تا مردم ناآگاه لجن های پراکنده دشمنان را باور نکنند.

تاج آبادی خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم میراث شهدا به دست نااهلان بیفتد، باید بدانیم چگونه عمل کنیم تا اصل نظام و خون شهدا و ولایت فقیه نباشد. نقض شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید