شهید سلیمانی مسلمانی برابر نظام جمهوری اسلامی و در راه جمهوری اسلامی بود


ساعت: 10:24
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921508

یک کارشناس مسائل منطقه گفت: اگر بخواهیم یکی از فرآورده های انسانی جمهوری اسلامی را برداریم و بگوییم او پرورش داده است، آن فرد سردار شهید سلیمانی و سلیمانی است. او مسلمانی برابر جمهوری اسلامی و در راه جمهوری اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه در گفتگو با مکتب سلیمانی و همایش نظم نوین جهانی گفت: شهید سلیمانی معتقد است کشور باید توسط مدیرانی اداره شود که بتوانند اقناعی، فکری و عاطفی مردم و مردم را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند.

وی گفت: جذب حداکثری یعنی تلاش برای پیوند جریان ها و گروه های درون جامعه ایران با نخی به سمت جمهوری اسلامی و ولایت فکیه. این روش یکی از خصوصیات بارز شهید سلیمانی بود.» فرزندان رزمندگانی که در فارس بودند و اصرار داشتند که اگر کسی مشکلی دارد با آنها صحبت کند تا کسی از انقلاب غافل نشود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های شهید دغدغه انسانیت و مشکلات انسانی بود. او معتقد بود مخلوقات خداوند راه رسیدن به خداست و باید از میان بندگان خدا به خدا برسی و تا زمانی که نسبت به مردم دلسوزی داشته باشی مورد توجه خداوند قرار خواهی گرفت. او وقتی شنید که دختران ایزدی توسط داعش اسیر شده اند، بسیار متاثر شد و سعی کرد آنها را با وجود اینکه شیعه نبودند آزاد کند.

زارعی بیان کرد: از دیگر موضوعاتی که در شهید سلیمانی حائز اهمیت است بحث شور و ولایت بود. گاه برخی افراد متعلق به یکی از آنها هستند، اما او به مشورت و اداره امور همزمان بسیار علاقه مند بود و نظر می گرفت و سپس تأمل می کرد و به جلسات توجه می کرد که همه صحبت می کردند، سپس سرش را بلند می کرد و نظر خود را ابراز می کرد. او می گفت و سپس آن را اعمال می کرد.

این کارشناس مسائل منطقه تصریح کرد: اگر بخواهیم یکی از فرآورده های انسانی جمهوری اسلامی را برداریم و بگوییم او پرورش داده است، آن فرد سردار شهید سلیمانی و سلیمانی است. او مسلمانی برابر جمهوری اسلامی و در راه جمهوری اسلامی بود. ما با رویکرد مشی سردار در منطقه به دست آورده ایم. تلاش کشورها برای پیوستن به جبهه با ایران و قرار دادن ایران در جبهه‌های مختلف در کنار آنها یک مسئله اساسی است. چینی ها هرجا هستند اصرار دارند ایران باشند و روس ها و بخشی از کشورهای جهان اسلام. این حاصل کار خالصانه سردار سلیمانی است.

دیدگاهتان را بنویسید