نام شهید قاسم سلیمانی طوفان کرد / شهید سلیمانی فرزند انقلاب اسلامی بود.

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798730

سرلشکر ایزدی گفت: جهاد سردار سلیمانی جان خود را از دست داد و خالصانه از جانب خداوند هدایت شد و خیرات بزرگی نصیب وی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، سردار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات جدید قرارگاه مرکزی حاتم الانبیاء(ع) در مراسم جشن دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع نارمک گفت:


وی ادامه داد: امروز در ایام فاطمیه و جشن صدیحه کبری توسط فاطمه زهرا(س)، قاسم سلیمانی نیز برای این بانوی مظلوم اشک ریخت زیرا معتقد بود تنها زن جهان اسلام می تواند الگو باشد. برای همه زنان مادر و دختران جهان. او بود.

سرلشکر ایزدی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم دستور دارد که این فانوس دریایی رزمندگان اسلام است، به شما توصیه می کنم برای خدا قیام کنید، برای خدا بجنگید، این راه رزمندگان ما بود.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات جدید قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) گفت: سردار سلیمانی اینگونه به حقیقتی که می اندیشیده رسیده است.
برای مجاهد در راه خدا، مجاهدت های مختلفی از جمله جهاد با نفس، جهاد و مبارزه با دشمنان و مستکبران وجود دارد، این راه، راه کمال انسان است. سردار سلیمانی جهاد نفس خالصانه توسط خداوند هدایت شد و از این رو عنایات زیادی نصیب او شد.

وی ادامه داد: فرمانده عزیز ما سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرزند انقلاب اسلامی است. پیام انقلاب اسلامی به بشریت این است که مکتب انقلاب مکتبی است که در آن انسان هایی خلق می شوند که از نظر منش، روش، اخلاق و رفتار دارای شرایطی هستند، «آنان مقبول بشریت و از نظر کارکردی و وجودی برکت هستند. ساختار هر جا که بروند منشأ پدیده مدرن هستند.

سرلشکر ایزدی افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی نظرات متفاوتی داشت و رهبر معظم انقلاب فرمودند تکریم شهدا تجلیل از ارزش های والایی است که این شهید در آن جان خود را فدا کرد و شهید سلیمانی به این حقیقت دست یافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید