شهید سلیمانی عمر خود را صرف ترویج کلمه توحید کرد/حاج قاسم صادق انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرد.


ساعت: 10:19
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1919929

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

امان الله علیمرادی گفت: شهید سلیمانی تمام عمر پربرکت خود را در راه اعتلای کلام الله مجید و در راه نابودی کلمه کفر و اعتلای کلام توحید گذراند و در همه عرصه های کفر و خطر برای پاسداری از آن حضور داشت. حرم اهل بیت علیهم السلام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با را آرمان; وی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با اشاره به سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی عزیز برای ملت ایران و امت اسلامی. ، به دست ظالم ترین مردم به شهادت رسید، از خداوند متعال لعنت و عذابش را خواستاریم و ذلت و ننگ دنیا و آخرت را نصیب رژیم های کثیف و مستکبر آمریکایی و صهیونیستی که مرتکب این عمل شدند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روح پاک شهید سلیمانی عطری روح ساز، حیات بخش، نشاط آور و نشاط آور خود را نشان داده است و از خداوند متعال علو درجات را مسئلت داریم. خون این شهید عزیز هلاکت همه مستکبرین است پس این انقلاب پاک و مقدس و شکوهمند اسلامی که امام (ره) بانی آن است سرآغاز شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت خواهد بود. ولی عصر (عج).

وی با بیان اینکه شخصیت بزرگوار شهید سلیمانی تفسیر عینی بسیاری از آیات قرآن شد، اظهار داشت: در قرآن آمده است که نسل ها به جایگاهی می رسند که خداوند از آن راضی است و آنها نیز راضی هستند. با خدا و همچنین آن مردم به جایی رسیدند که ائمه معصومین (علیهم السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نیز از آنها خشنود شدند.

حجت الاسلام علی مرادی افزود: شهید سلیمانی تمام عمر پربرکت خود را در راه اعتلای کلام الله مجید و در راه نابودی کلمه کفر و اعتلای کلمه توحید گذراند و در همه عرصه های کفر حضور داشت. و خطر برای پاسداری از حرم اهل بیت علیهم السلام آماده قربانی بود این جانش بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران تصریح کرد: رژیم خبیث و تروریست آمریکا تصور می کرد با شکنجه حاج قاسم می میرد و بس. آنها فکر می کردند که با این اقدام می توانند به اهداف خود برسند. اما نمی دانستند که خداوند با شهادت سلیمانی به او زندگی مؤثرتر و متعالی بخشیده است.

وی تصریح کرد: با شهادت سپهبد شهید سلیمانی خون این ملت در گوشه و کنار جهان جوشید و نفرین، نفرین، نفرت و نفرت خود را نسبت به آمریکا و همپیمانانش ابراز کردند و عشق خود را به انقلاب و اسلام نشان دادند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی با تاکید بر اینکه حاج قاسم به مقام صدق رسیده و حق و حقیقت را جهانی کرده و حقیقت انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رسانده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، امام و سربازان انقلاب اسلامی در وعده های خود صادق هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید