شهید سلیمانی تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمن خدا می کند/ سردار سلیمانی پس از شهادت نماینده و شکوفا می شود.

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796631

ائمه اطهار در نماز جمعه چهارمحال و بختیاری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 22 دی ماه سالروز شهادت سردار سلیمانی گفتند: شهید سلیمانی تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمن خدا کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تمام اعمال دنیوی به اذن خداوند انجام می شود، گفت: مومنان باید به معنای واقعی ایمان بیاورند، او بر خداست. راه راست، به اذن خداست و خداوند این افراد را به این امر مأمور کرده است.
وی با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی تمام عمر خود را صرف مبارزه با دشمن خدا کرد و در نهایت محبوب خدا شد و خداوند انتقام گرفت و راه و قلم و کلامش را برکت داد. که بعد از شهادت او این است که مردم در مکتب او بنشینند.
خطیب نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه آمریکایی ها در موضوع ترور و شهادت حاج قاسم حماقت خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در دنیا خود را تروریست معرفی کردند و رسوا شدند. ما ابلهیم، ایمان، اهل بیت، حق و… اینها جزو سرمایه های ما بود و امروز دست دشمن خالی است، نباید از دشمن ترسید.
امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه به ایام فاطمیه دوم نزدیک می شویم، تصریح کرد: این بانوی گرانقدر شناخته می شود، این بانو خدمت بزرگی به اسلام کرده است، در خطبه های آن زمان حقیقت اسلام را روشن می کند. ما نباید از ترس از ناکارآمدی صحبت کنیم، این سخنان در تاریخ می ماند.
وی در پایان تاکید کرد: باید برای ایام فاطمیه ارزش قائل شد، آنچه می توانیم برای فاطمه خرج کنیم تا حقانیت اهل بیت(ع) را نشان دهیم.

حاج قاسم روحیه جهادی داشت و مذاکره و کاپیتولاسیون بی نتیجه را نمی پذیرفت

حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فارسان گفت: امام بکر (ع) برای جابر جافی سفارشاتی دارند که یکی از آنها می فرماید: رسیدن به خواسته ها و آرزوها مغلوب است، از نعمت آسایش و اعصاب محروم است. له می شود و در نتیجه سیستم گوارش و سایر سیستم های استرس زا مختل شده و از کار می افتند و تنش آسیب می بیند. هیچ دارویی برای سلامتی و آسایش بدن بهتر از خروج از تقسیم نیست.

وی به سالروز شهادت رهبر کبیر اسلام اشاره کرد و افزود: 13 دی ماه سالروز شهادت رهبر کبیر و رشید اسلام سرلشکر بسیجی شهید قاسم سلیمانی است. این روزها درباره این بزرگوار صحبت و شنیده می شود. توجه را به روش و منش حاج قاسم که مظهر مکتب امام خمینی است جلب می کنم.

وی گفت: مردی که با درایت و نبوغ خود توطئه های پیچیده دشمنان علیه ایران و منطقه را خنثی کرد و پیام آور صلح و امنیت برای مردم جهان بود. مبارزی که هرگز صحنه را در مبارزه با تروریست ها ترک نکرد و به دستور کسانی که تروریست می آفرینند و پرورش می دهند جان باخت.

وی گفت: سال شهادت ایشان مصادف است با خبری مبنی بر اینکه اخبار مختلفی مبنی بر تهدید ایران از سوی رژیم صهیونیستی برای حمله و انهدام تاسیسات هسته ای ایران منتشر شده و نشان می دهد که رژیم صهیونیستی قصد حمله به امنیت حساس ایران، نظامی و نظامی را دارد. مراکز علمی.”

وی گفت: از سوی دیگر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه بازی هایی را آغاز کرده اند تا فضای مذاکرات در وین کمی سخت و کند شود. جالب اینجاست که ضرب الاجل چند هفته ای برای ایران تعیین شده است و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی گفته است که به ایران مهلت چند هفته ای می دهیم.

امام جمعه فارسان گفت: آیا آمریکا، اروپا یا رژیم صهیونیستی باید بدانند که آنچه در حال رخ دادن است برای ایران فرصت نیست، بلکه فرصتی برای آنها رو به پایان است. و این ایران است که باید ضرب الاجل تعیین کند. هرگونه جو و باج خواهی خارج از مذاکرات وین منجر به خروج جمهوری اسلامی از مواضع عقلانی خود نخواهد شد. ایالات متحده و اروپا باید بدانند که وضعیت تغییر کرده است. مذاکره کنندگان تغییر کرده اند. ایالات متحده و اروپا قادر به پیش بینی آینده نیستند. اجازه دهید به ما یک گزینه داده شود.

وی افزود: تعیین کننده گزینه ها این بار جمهوری اسلامی ایران خواهد بود. آنقدر ذلیل و حقیر هستی که اوج قدرتت این است که شبانه به شیوه راهزنان مسلح می کشی و ممکن است حرکتی آزاردهنده داشته باشی وگرنه با دلیرمردان غیور ایران روبرو نمی شوند.

وی گفت: این را خوب می دانند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند; اگر اشتباه کنند، رزمندگان و مجاهدان تربیت شده مکتب اهل بیت و قاسم سلیمانی، تل آویو و حیفا را روی زمین نمی گذارند. و قطعا منافع آمریکا و اسرائیل در صورت مرتکب اشتباه در سراسر جهان تهدید خواهد شد. تعقیب همیشگی در برابر چشمان ما، زدودن میکروب فساد، کینه توزی و آدم کشی، یعنی اسرائیل کثیف از روی زمین است.

گفت: تو هم به این لحظه توجه می کنی. تعریف مکتب حاج قاسم و مداحی و سخنرانی و امثال آن خوب است و باید باشد، اما آنچه مهمتر است بازتولید بیرونی و مصادیق این تفکر است.»قاسم سلیمانی را باید از بیرون ساخت. این بار باید توسعه و گسترش یابد. باید افرادی زیرک، مکتبی، حزب اللهی، کشورمدار، وفادار، نوع دوست، معنوی، زمان شناس، شجاع، مردمی، متدین، مخلص و دور از ریا تربیت کرد و مانند اینها در صحنه حاضر شد.

وی گفت: حاج قاسم روحیه جهادی داشت و در عین حال به فکر دنیا بود. وی مؤسس ستاد بازسازی عتبات است. در عین حال زهد و تقوا در میدان نبرد با نبوغ نظامی خود، دشمن را زمینگیر می کرد. او هوش سیاسی داشت و در عین حال تسلیم مذاکرات و کاپیتولاسیون بی نتیجه نشد. برخی مانند اطلاعات سیاسی ما را مجبور به تسلیم می کنند. وی با بیان اینکه برای شهید شدن باید شهید زندگی کرد، گفت: این جمله اگر دقت شود سبک زندگی مردم را تغییر می دهد. خداوند متعال ضعف ها و ثواب و نیکی های مضاعف به او عنایت فرماید.

سردار سلیمانی; او در مکتب بزرگ تاریخی خمینی کبیر پرورش یافت

حجت الاسلام والمسلمین یدالله رحمانی امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته با رعایت تقوای الهی گفت: تصحیح ذات; اصلاح سه مسئله دارد که ما موظف به آن هستیم: اول اصلاح بین ما و خود، دوم اصلاح بین ما و خانواده و سوم اصلاح بین ما و جامعه.

وی افزود: از نظر خود اصلاحی چیزی که انسان را به مقابله با خودش می اندازد این توهم است که فکر می کنند آرزوی دراز مدت است، انسان متقی با خود، خانواده و جامعه مقابله نمی کند.

رحمانی گفت: خیال یعنی نبودن; این در واقع درک چهره اشیا است. دروغ یا چیزی به ذهن می رسد که به تدریج فکر می کند درست است. کم کم آدم باور می کند که حقیقت دارد، گاهی هم خیال است و هم توهم. مثلاً انسان از گرگ می ترسد، اگر گرگ بیشتر می ترسد یا گاهی از عشق پدر و فرزندی که پدر فکر می کند بچه را دوست دارد و فکر می کند بچه او را دوست ندارد، اشتباه است، یک توهم است در دنیای علمی، توهم را درک معانی جزئی و بازنمایی درک تصاویر می نامند.

فرمود: ما عالمی مال داریم که این عالم است و عالم ملکوتی داریم که نمایان نیست. آنچه می بینیم پادشاهی ملکوت و جهان است. که با حواس پنجگانه شناخته می شود. ملک را می توان با توهم و تخیل حدس زد. هفت چیز می تواند انسان را تبدیل به بهشت ​​کند: بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی، لامسه، تخیل و وهم.

امام جمعه اعیان در خطبه دوم با ابراز همدردی با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، شهید مقاومت و قدردانی از حماسه، به روز میثاق با ولایت اشاره کرد و گفت: با شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و قدردانی از حماسه و ولایت. به چشم مدرسه، جاده و مدرسه نگاه کن.

مکتب حاج قاسم که نتیجه آن عشق به امت و عظمتش در هنگام شهادت بود و مردمش چنان مورد احترام و تکریم بودند که جماعت عزاداری و تسبیح ایشان از برترین مرد انقلاب اسلامی امام جماعت مجلل تر شد. مداحی شهید سلیمانی بالاتر از تجلیل امام بود، هر چند ایشان شاگرد مکتب امام بودند.

شهید سلیمانی عاشق مردم بود، زندگی اش مردمی بود، سردار ایستاد و سخت جنگید تا داعش را که می خواست انقلاب اسلامی ایران را نابود کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید