ما قویا بر قصاص عاملان قتل شهید سلیمانی اصرار داریم / شهید سلیمانی همه جا با مردم بود

ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798133

زاهدی فر گفت: اکنون به شدت خواستار قصاص و قصاص عاملان قتل و شهادت او هستم و حیف شد که او را از دست دادیم اما برای خود سردار سلیمانی با این شخصیت کاریزماتیک چیزی جز شهادت نمی تواند پاداش او باشد. مبارزه، ایثار و مقاومت.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین زاهدی فر داور بین المللی فوتبال ایران در گفت و گو با سپاس با ابراز همدردی با ایام سوگواری شهادت بانوی بزرگوار جهان حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خواستگاری می کنم.

زاهدی فر افزود: صحبت از شخصیت منحصر به فرد سردار سلیمانی سخت است و نمی توان او را با کلمات توصیف کرد چرا که حاج قاسم سلیمانی فقط یک شخصیت نبود بلکه یک مکتب بود.

ولایت پذیری و تسلیم ولایت از ویژگی های بارز شهید سلیمانی است

داور بین المللی فوتبال ایران گفت: امروز در غیاب ایشان می توان مکتب سلیمانی را بیشتر شناخت و به نظر من برخی از ویژگی های بارز موسس این مکتب را در روحیه ولایت پذیری و تبعیت از آن می توان دید. ولایت، نظامی گری، نبوغ نظامی.» او اخلاص و خدامحوری را رعایت می کند.

رئیس شورای ورزش های همگانی استان بوشهر گفت: از دیگر ویژگی های شهید سلیمانی می توان به ارادت و التزام به اهل بیت، عبادت و معنویت با روحیه شهادت طلبی، فراملیتی، سادگی و صفای دل، انضباط کاری و اعتدال اشاره کرد. وی ارتباط موثر و مستمر با جوانان، محبوبیت، تواضع و تواضع نسبت به مردم و قاطعیت و قدرت در برابر دشمنان را برشمرد.

شهید سلیمانی در تمام حوادث در کنار مردم بود

وی خاطرنشان کرد: وی دارای شخصیت بسیار محبوبی بود که از اولین افرادی بود که در همه حوادث و اتفاقات در بین مردم حضور داشت و با تواضع و سادگی به مردم کمک می کرد.

fa782681 5841 4f9c b697 663d0ef45f31 خبر خاکستری

استقامت و قدرت در برابر دشمن

زاهدی فر گفت: او در عین حال چنان عظمت و قدرتی بر دشمنان خود داشت که قوی ترین کشورها از او و قدرت و اقتدارش ترس عجیبی داشتند.

داور فوتبال بوشهری گفت: مردم او را بسیار دوست داشتند و در اقشار مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار بود و حضورش در همه عرصه ها مایه خدمات خوب بود.

خبر شهادت سردار سلیمانی را باور نکردم

وی گفت: صبح اولی که شنیدم کاملا شوکه شدم و فکر کردم خبری است که منبع واقعی ندارد و منتظر تکذیب این خبر بودم به همین دلیل اصلا دوست نداشتم این خبر را باور کنم.

زاهدی فر گفت: من هم مانند همه ایرانیان و مردم کشورم در شوک عجیبی و بسیار بسیار ناراحت و نگران بودم و با حمله ناجوانمردانه به تدریج این خبر را با عصبانیت از دستان مرتکبان این اقدام تایید کردم. از دشمنان و احساس انتقام عجیبی در وجودم شعله ور شد و تا حمله موشکی بی قرار بودم.

من قویاً خواهان انتقام از عاملان قتل شهید سلیمانی هستم

داور بین المللی فوتبال ایران تاکید کرد: الان هم به شدت خواستار قصاص و قصاص عاملان قتل و شهادت او هستم و واقعا حیف شد که او را از دست دادیم اما برای خود سردار سلیمانی با این شخصیت کاریزماتیک هیچ چیز نتوانست. اجر مجاهدت و شهادتش باشد.«تلاش، ایثار و مقاومت او، یعنی هر مرگی غیر از شهادت، در واقع مورد قبول یک فرمانده نبود.

بدهی جامعه به سردار سلیمانی

وی بیان کرد: ما مردم باید از همه مجاهدت های شهدا به ویژه شهید سلیمانی به معنای واقعی فداکاری و ایثار کنیم و اهداف خود را ادامه دهیم و جوانان نیز باید از سیاست های رفتاری و فکری سردار پیروی کنند. سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و در همه حال برای رشد و توسعه ایران عزیز و تقویت دفاع از خاک این کشور و حس میهن دوستی تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید