آمدن شهید سلیمانی در همه عرصه ها پیروز می شد/ اگر قربانیان شهید سلیمانی نبودند این شورشیان قربانی داعش می شدند.


ساعت: 15:49
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920468

قدیری ابیانه گفت: برخی نمی فهمند که شهید سلیمانی و مدافعان حرم با سرکوب داعش چه امنیتی برایشان به ارمغان آورد و اگر این قربانیان نبودند خود این افراد قربانی داعش می شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر سابق ایران در استرالیا و مکزیک در گفت و گو با پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس به تشریح نقش شهید سلیمانی در تامین امنیت کشور و تاثیر آن بر سایر حوزه ها پرداخت و گفت: شاید اهمیت کار باشد. شهید سلیمانی هرگز قدرت قدس و مدافعان مشخص نشده است.» من نمی فهمم آنها چه کرده اند؛ وقتی تصور کنیم که اگر این کار انجام نمی شد و داعش بر ما مسلط می شد و برای ما به ارمغان می آورد، می توانیم بفهمیم. بلایی که برای سوریه و عراق به ارمغان آورد، آن وقت عملکرد شهید سلمیانی برای ما ملموس می شود.

محمدحسن قدیری ابیانه ادامه داد: برخی در ایران قدر این خدمت بزرگ را نمی دانند و حتی گاهی به او و چهره اش توهین می کنند. این مردم امنیت را که شهید سلیمانی و مدافعان حرم و سپاه قدس با سرکوب داعش برایشان به ارمغان آورده است، درک نمی کنند و اگر این قربانیان نبودند، خود این افراد قربانی داعش می شدند. این نشان می دهد که ما هنوز مقیاس این کار را درک نکرده ایم.

وی افزود: آمریکایی ها اعتراف می کنند که داعش را درست کردند و قدرت های بزرگ، آمریکا، کشورهای اروپایی و البته کشورهای مرتجع عربی از داعش حمایت کردند، حفظ قدرت جرم بود اما داعش برای رفتن به بهشت ​​مردم را می کشت فجیع تر کشته شد، مثلاً البغدادی یک دوره سخنرانی در اسرائیل داشت تا بتواند مردم را فریب دهد و جذب کند، اما خوشبختانه همانطور که شهید سلیمانی وعده داده بود، در عرض سه ماه داعش شکست خورد و دشمنان ما شکست خوردند.

قدیری ابیانه ادامه داد: در سوریه که کشور مرزی با ما نبود، اما کشورهای همسایه مانند ترکیه، اردن و اسرائیل تمام نیروهای خود را علیه بشار اسد و دولت سوریه متحد کرده بودند، آمریکا، اروپا و کشورهای مرتجع عربی هم بودند. علیه سوریه متحد شدند. آنها می خواستند بشار اسد را سرنگون کنند تا بتوانند با سرکوب حزب الله راه حمایت از حزب الله و ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی را ببندند و در صورت ایجاد این امنیت یکی از عوامل حمله نظامی به این کشور باشد. ایران.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شهید سلیمانی نیز در این جاده به شهادت رسید. جانی که برای خودش، خانواده و دیگران عزیز بود، زندگی را دوست داشت، اما درک شهادتش باعث شد که شهادت را بیشتر از زندگی دنیا دوست داشته باشد، وقتی آرزوی شهادت می کرد و از دیگران می خواست برایش دعا کنند. مشتاق شهادت

قدیری ابیانه همچنین تاکید کرد: امنیت امروز ما مدیون رشادت های شهید سلیمانی و یارانش است، او توانست در عراق و سوریه سازماندهی کند و نیروهای مدافع سرسخت اسلام مانند حشدالشعبی عراق را توسعه دهد.

سفیر اسبق ایران در آمریکای لاتین، شهید سلیمانی را یک رزمنده بزرگ و استراتژیست نظامی و مدیر توانمند دفاعی معرفی کرد و گفت: حاج قاسم شخصیتی چند بعدی داشت که در مقابل نیروها ایستاده بود و به آنها می گفت که شما در کنار من هستید، اما در او بود. بسیار متواضع و مهربان نسبت به مردم خودمان و خانواده شهدا و فرزندانشان و فرزندانشان و این عشق به شهید سلیمانی حتی در دل فرزندان ما بود.

وی در پایان بر اقتدار شهید بزرگوار سلیمانی تاکید کرد و گفت: این قدرت به حدی بود که دشمنان ما در سطح جهانی به او تکیه کردند، می دانستند شخصیت بزرگی در مقابلشان ایستاده است. وقتی شهید سلیمانی وارد منطقه ای شد که در اختیار داعش بود روحیه خود را از دست دادند و با این خبر آمدن شهید سلیمانی، رزمندگان زن و مرد منطقه دلگرم شدند، ورود شهید سلیمانی به هر عرصه ای برابر بود. قطعا برد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید