جانشین فرمانده سپاه: در حوادث اخیر از فریب خوردگان دلجویی کردیم. اگر آنها نبودند این 60 روز به 6 روز کاهش نمی یافت

جانشین فرمانده سپاه: در حوادث اخیر از فریب خوردگان دلجویی کردیم.  اگر آنها نبودند این 60 روز به 6 روز کاهش نمی یافت

روز جدید سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به شهادت 60 شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان مواجه بودیم که آرام گرفتیم و اگر فریب خوردگان بومی در میدان نبودند. این 60 روز به 6 روز کاهش نمی یابد.”

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تقدیم 60 شهید امنیت در حوادث اخیر گفت: در داخل کشور با فریب خوردگان مواجه بودیم که آرام گرفتیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبودند این 60 روز بود. 6 روز دوام نمی آورد.”

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش بزرگ جهادگران بسیج فاطمی که ظهر امروز در منطقه هرندی تهران برگزار شد، گفت: بدخواهان جهان بار دیگر دچار توهم و توهم شده اند. اشتباه محاسباتی که می توانند در جمهوری اسلامی ایران پیروز شوند و یاران خود را بیش از 60 روز به میدان می آورند. ما در داخل با فریب خوردگان روبرو بودیم، به همین دلیل تسکین دادیم و اگر فریب خوردگان داخلی در میدان نبود، این 60 روز 6 روز طول نمی کشید.

به گزارش فارس، وی گفت: در این مدت حدود 60 شهید تقدیم شد شهدای ما مظلوم بودند اما مظلوم قوی هستند. پیام مظلومیت عظیم ما به تمام جهان فرستاده شد. ظلم ما قوی است اما نه ظلمی که دشمنان به ما تحمیل می کنند.

دشمنی استکبار با پیروزی ایران و شکست دشمن به اوج خود می رسد

جانشین فرمانده سپاه افزود: دشمنی دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته اما گاهی به اوج خود رسیده است. مواقعی است که یا شکست خورده اند یا ایران عزیز پیروز شده یا هر دو موقعیت پیش آمده است.

سردار فدوی تصریح کرد: دشمنان و اشرار جهان با هر دو موقعیت مواجه شده اند. از طرفی ما به پیروزی رسیدیم، دولتی روی کار آمد که ویژگی اصلی آن انجام تعهدات بدون اتکا به کمک خارجی است. ما در داخل مرزهای خود توانمندی های ارزشمندی داریم که برای رشد و توسعه ایران عزیز باید به آنها تکیه کنیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شکست بزرگی برای اشرار ایجاد شده است. حدود 5 قرن دنیا را مستعمره کردند اما الان یک مشکلی برایشان پیش آمده و آن این است که جنگ راه انداختند، در آن جنگ روسیه را تحریم کردند و آن کشور گازشان را قطع کردند. آنها در حال حاضر ناراضی هستند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: در این مدت رسانه ها و مسئولان غربی اعلام کردند برای زمستان سخت پیش رو باید چوب و زغال جمع آوری کنید. خجالت بکش که حتی در این دنیا هم موفق نشدی و در آخرت هم به خاطر جنایات زیاد و کینه توزی و ظلم به جهنم خواهی رفت.

دشمن هرگز در صحنه های جنگ کاری از پیش نمی برد

سردار فدوی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب مورد تحریم دشمنان بوده است، گفت: ما هیچ گاه مشکلاتی را که در غرب به وجود آمده به ویژه مشکلاتی که اکنون غربی ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، تجربه نکرده ایم. مال خداست اگر در مقابل حق بایستی، خداوند تو را یاری می کند و هرگز به بن بست نخواهی رسید.

وی با اشاره به جایگاه قدرتمند ایران در عرصه نظامی و ایجاد نیروی بازدارنده در برابر دشمنان، ادامه داد: ما در گذشته، اشرار جهان را به وحشیانه ترین شکل دستگیر کردیم، دست روی سر گذاشتند، هرگز نتوانستند کاری از پیش ببرند. صحنه‌های عملیات نظامی به همین دلیل در صحنه‌های دیگری مانند عرصه رسانه‌ای فعال شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: مردم ما و جوانان عزیز ما به فضل الهی در رسانه ها و فضای مجازی شکست خواهند خورد زیرا خداوند به ما وعده داده است که پیروزی از آن حزب الله است و حزب شیطان نابود خواهد شد.

سردار فدوی یادآور شد: خدا خواست حزب الله پیروز شود. هرگز خلف وعده خداوند متعال نیست، باید با اعتماد به نفس و با قوی ترین نگرش بر سر کار برویم و مواظب باشیم که در راه خدا قدم برداریم و اگر چنین شد پیروزی حتمی و به خواست خداست. در حالی که پرچم انقلاب اسلامی به صاحب اصلی خود باز می گردد. یعنی حضرت صاحب الزمان (عج) تحویل می شود، صلابت و تلاش و مجاهدت ما ادامه دارد.

هدف بسیج خدمت به مردم است

وی با بیان اینکه بیش از 43 سال است که هدف بسیج و نیروهای انقلابی خدمت به مردم بوده است، گفت: الحمدلله که به دستورات الهی، معارف اهل بیت(ع) عمل کرده ایم. ع) و تأکیدات ائمه ی انقلاب ما را بر بدی های دنیا و یارانشان پیروز کرده است. در این سال ها دشمنان هر چه در توان داشتند انجام دادند اما نتوانستند به موفقیت برسند که اگر به موفقیت می رسیدند مدام این موفقیت را در رسانه های خود اعلام می کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی و جهادی در سراسر کشور به سازندگی و آبادانی کشور ادامه می دهند، همه ارکان نظام به قوی ترین شکل ممکن در خدمت مردم خواهند بود و دشمن توان کاهش سرعت را ندارد. رشد ایران قدرتمند

دیدگاهتان را بنویسید