فرمانده نیروی زمینی سپاه: دولت عراق متعهد به خلع سلاح و اخراج گروه های تروریستی است/ در انتظار اقدام عراق؛ ما به آنها فرصت دادیم. اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دولت عراق متعهد به خلع سلاح و اخراج گروه های تروریستی است/ در انتظار اقدام عراق؛  ما به آنها فرصت دادیم.  اگر اتفاقی نیفتد، حملات سپاه ادامه خواهد داشت

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به اقدامات دشمنان به ویژه برخی گروه های تروریستی در مرزهای غربی ایران گفت: در این زمینه با دولت عراق توافق شد و آنها قول دادند. برای خلع سلاح گروه های تروریستی و ترک کشور خود. وی تصریح کرد: ما منتظریم دولت عراق به تعهدات خود عمل کند و به آنها فرصت دادیم وگرنه اگر اتفاقی نیفتد حملات سپاه ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: دولت عراق متعهد به خلع سلاح گروه های تروریستی و بیرون راندن آنها از کشورشان است.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به اقدامات دشمنان به ویژه برخی گروه های تروریستی در مرزهای غربی ایران اظهار داشت: در این زمینه توافقی صورت گرفته است. با دولت عراق و متعهد به شکست گروه های تروریستی، خلع سلاح و اخراج آنها از کشورشان است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما منتظریم دولت عراق به تعهدات خود عمل کند و به آنها فرصت دادیم وگرنه اگر اتفاقی نیفتد حملات سپاه ادامه خواهد داشت.

در پاسخ به این سوال که سپاه چند ماه یا چند روز باید به عراق برود؟ وی افزود: احتمال آن مشخص شده است که خود دولت عراق هم می داند.

سردار پاکپور درباره وضعیت امنیتی مرزهای کشور نیز گفت: خوشبختانه امنیت خوب و پایداری در سراسر کشور به ویژه در مناطق مرزی برقرار است و مشکلی نداریم.

دیدگاهتان را بنویسید