فرمانده سپاه: ما به جوانان و این چند نفر می گوییم امروز روز پایان فتنه است. دیگر به خیابان نرو / جوانان فریب خورده! بدانید که تعداد شما کم است؛ لباس و یونیفرم آمریکایی را در بیاورید

فرمانده سپاه: ما به جوانان و این چند نفر می گوییم امروز روز پایان فتنه است.  دیگر به خیابان نرو / جوانان فریب خورده!  بدانید که تعداد شما کم است؛  لباس و یونیفرم آمریکایی را در بیاورید

روز جدید سردار حسین سلامی در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ گفت: ما به جوانانمان می گوییم آن چند نفری که فریب خوردند، شر را کنار بگذارید، امروز روز پایان اغتشاشات است، نه دیگر به خیابان ها نروید، از جان این ملت چه می خواهید؟

فرمانده کل سپاه به رسانه های سعودی هشدار داد: به آل سعود و رسانه های تحت کنترل و مدیر اغتشاشات می گوییم مراقب باشید، به سراغ شما می آییم، اما زیاد آرام نباشید، نمی توانید التهاب ایجاد کنید. ملت ایران و شما در آرامش هستید.

سرلشکر پاسدار حسن سلامی در آستانه نماز مغرب و عشاء شهادت جمعی از زائران در حادثه تروریستی شیراز را در حضور حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت تسلیت گفت. ایران، مردم شیراز و خانواده شهدا گفت: ای کاش مردم شیراز بعد از ظهر عاشورا آنجا بودند تا امام حسین (ع) در قتلگاه تنها نمی ماند و هیچکس نمی توانست قطع رابطه کند. دستان حضرت ابوالفضل (ع) اگر شما مردم شیراز بودید، حضرت علی اصغر با سه تیر کشته نمی شد.

مردم ایران و شیراز از رهبر معظم انقلاب استقبال خوبی کردند

وی با بیان اینکه امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب را در آغوش گرفته اند، تاکید کرد: رهبر انقلاب در قلب جهاد ایستاده اند و مردم ایران امام خامنه ای را در برابر انواع و اقسام تنها نگذاشته اند. دشمنی دارند و از امام خود محافظت می کنند.

سرلشکر سلامی به ازدحام باشکوه عزاداران و حضور شهدای تروریست در راهپیمایی بهشتی اشاره کرد و گفت: اگر قدری انسانیت و مردانگی دارند باید شیراز را از آسمان ببینند. اینجا شیراز و ایران واقعی است که معرف انقلاب شکوهمند اسلامی است و هرگز از شیطنت عده ای متوهم آسیبی نخواهد دید.

فرمود: به عنوان یک سرباز کوچک و فداکار و خدمتگزار شما، دستان شما را می بوسم، خاک کف پای شما را می بوسم و بر صورتم می گذارم تا شما را برکت دهد. شعله هایش را خاموش کردی، او از شنیدن فریادهای باشکوه تو خفه شد.

به دشمن نشان دادی که چیزی نیست

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این شهدا خون در رگ های انقلاب و روح جاری در کالبد ملت هستند، تصریح کرد: امروز دوباره دل های ما به هم پیوست و همه برای شهدای خود و همه گریستیم. آمدید و همه با خانواده شهدا همدردی کردید و حجت های تابناک خدا را در دست گرفتید تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا رودخانه های خروشان مردمی را می بینید که قایق های شهادت را در امواج خود گرفتند. و آنها را به خدا واگذار کرد. هرچه از شیراز بگوییم کافی نیست، شما مردم وفادار به دشمن نشان دادید که او هیچ و هیچ است، اما فریادهای شیطانی رسانه ها دروغ است.

وی با بیان اینکه توطئه و اغتشاشات اخیر محصول رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: آنها در 43 سال گذشته شکست های بزرگی را از ملت متحمل شده اند. ملت ایران به عنوان ننگ آمریکا را از ایران بیرون کردند و وقتی لالا را جاسوس گرفتند به آبروی او شلیک کردند و او را تحقیر کردند و زیر پا گذاشتند و امام خمینی در آن روز فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. و برای آمریکا سخت بود که زبده ترین نیروهایش در آتش گرفتار شدند و امام خمینی فرمودند آمریکا کاری از دستش بر نمی آید.

جوانان ما خود را مهار کردند تا تیرها به سرزمین مادریشان نیفتد

فرمانده کل سپاه با اشاره به دوران 8 ساله دفاع مقدس خاطرنشان کرد: زمانی که مردم ایران به میدان نبرد رفتند و جوانان ما مقاومت کردند تا تیرها به خاک این کشور اصابت نکرد، شکستی دیگر. به آمریکا تحمیل شد و دوباره آمریکا ثابت کرد که هیچ است او هیچ غلطی نمی تواند بکند. شما با خط زیبای اربعین نشان دادید که دل و ذهن ایرانیان همیشه گوش به فرمان حسینی است و دلهایشان علوی است و روح امام حسین در کالبد امت جاری است و امام حسین با یزید و او سازگاری ندارد. همراهان و باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه وقتی آمریکا ملت ایران را تحریم کرد و دارو نداد و اجازه صادرات و واردات را نداد، مردم به صورت میدانی واکنش نشان دادند و ادامه داد: ما پهپاد آنها را زدیم و آنها بی حرکت ماندند و باز هم ثابت شد که آمریکا نمی تواند. اشتباه کن زمانی که قهرمان مبارزه با تروریسم، سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در عراق کشته شد. ما پایگاه آمریکایی ها را هدف قرار دادیم، آنها نتوانستند پاسخ دهند و یک بار دیگر ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

جوانان عزیز ما فریب عملیات رسانه ای دشمن را نخورند

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی در جنگ یمن و عدم تشکیل دولت در عراق و شکست در لبنان و سوریه وقتی نفوذ و قدرت سیاسی و معنوی ایران عزیز را دیدند خسته و شکست خوردند، تصریح کرد: در سرزمین های دور متوجه شدند که ملت ایران نمی تواند غلبه کند، ادامه داد: پس از ناکامی های پی در پی به فکر آسیب رساندن به جوانان کشورمان افتادند.

سرلشکر سلامی خطاب به جوانان گفت: به جوانان این سرزمین و آن چند جوانی که با عملیات رسانه ای دشمن گمراه شدند می گویم که می دانید آرزوی آمریکا برای شما چیست. اعلام کردند که ایران را جز با جوانی نمی توانیم شکست دهیم. می گویند ما نمی توانیم ایران و آرمان های اسلامی و آرمان های بزرگ این کشور را شکست دهیم مگر اینکه جوانان را شکست دهیم و آرزوی آمریکا این است که جوانان ما فقط کشته شوند و برایشان مهم نیست که چه کسی کشته می شود. جوانان انقلابی یا جوانان مخل. می خواهند جوانان ما را مرده ببینند، می خواهند دانشگاه ها و مدارس را ببندند، بدانید که برای شما راحت نخوابیده اند.

یونیفورم و لباس آمریکا را درآورید جوانان

وی با توصیه به جوانان متوهم گفت: جوانان متوهم بدانید که تعداد شما کم است و این انقلاب ریشه در خاک دارد. آبرو و کشورت را نفروش. در مقابل رزمندگان خود نباشید. کسانی که شبانه روز به سینه خود حمله می کنند و گاهی اوقات در دمای زیر صفر یخ می زنند. لباس و یونیفرم آمریکایی را در بیاورید. مراقب باشید دشمنان شما را فریب می دهند. ما نمی گذاریم هیچکس در این سرزمین ناامن باشد پس از خویشتنداری نظام سوء استفاده نکنید و با صبر این ملت بازی کنید.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در حال سخنرانی برای دانشجویان عزیز هستم، تاکید کرد: شما همیشه پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی بوده اید، چه شده است که چند تن از دانش آموزان ما حامی دشمن شده اند. به ملت و دانشگاه ها برگرد. راه برگشت باز است از شما فضیلت اخلاقی می خواهیم. چگونه است که برخی از دختران مدرسه ای با رکیک ترین الفاظ شعار می دهند؟ مردم ما متدین هستند، اگر در اقتصاد مشکلاتی وجود داشته باشد، صبر الهی دارند و معتقد به نظام هستند.

اجساد تروریست های شهید ماهیت شورش را نشان می داد

وی با بیان اینکه اجساد شهدای تروریست ماهیت عصیانگری را نشان می دهد، تاکید کرد: آیا این زنانی که در این تابوت ها دفن شده اند مرتکب گناه شده اند، نتیجه این سرکشی ها این است که دشمن حریص شده است، کسانی که از آزادی می گویند، ما مردم در عبادت آزاد نیستند، آزادی است یا اسارت، کسانی که شعار زن، زندگی و آزادی می دهند، آزادی برهنگی و نقض ارزش ها و حیثیت است، یا آزادی نامحدود است، آزادی ای که آمریکا به آن وعده می دهد. ملت، آزادی قمار و شراب و زنا است دشمن می خواهد پاکی اخلاقی جامعه را از بین ببرد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ای ملت و جوانان، خود را درک کنید، خود را از کنترل رسانه های دشمن نجات دهید، رودخانه ای که در آن شنا می کنید نجس و آلوده است و شما را غرق خواهد کرد.

زنان ایرانی نباید سرباز دشمن و مروج بداخلاقی باشند

سلامی همچنین در سخنانی درباره زنان ایران اسلامی که عفاف و حجاب خود را ارج می نهند، گفت: معدود زنانی که با جهل در خط سیاسی دشمن قرار گرفتند، بدانند که نباید سرباز دشمن و مروج فحشا باشند. دشمن به دنبال تضعیف خانواده و جلوگیری از پیاده‌سازی ارزش‌های سلام در جامعه است.

وی با بیان اینکه ما به جوانان و اندک می گوییم گمراه نشوید و به شرارت پایان دهید، تصریح کرد: امروز روز پایان شورش است، دیگر به خیابان ها نروید. از جان مردم چه می خواهید، تاکید کرد: آنچه این روزها در حال رخ دادن است نقشه شوم کاخ سفید، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان از جمله عربستان است. فکر نکنید که بایدن با شما تماس بگیرد و به شما بگوید که به خیابان بروید. دشمنان ما مستقیماً با شما تماس نمی گیرند، آنها شما را مجبور می کنند که از طریق رسانه های خود با جامعه و مبارزان آن روبرو شوید.

در این فتنه بد خیری نیست

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هیچ خیری در این فتنه شیطانی نیست. آینده خود را خراب نکنید، سریع از قلمرو دشمن خارج شوید و به کشور بازگردید. آنچه این روزها در حال رخ دادن است نقشه شوم کاخ سفید و رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان از جمله آل سعود است. فکر نکنید که بایدن با شما تماس بگیرد و به شما بگوید که به خیابان بروید. دشمنان ما مستقیماً با شما تماس نمی گیرند، آنها شما را مجبور می کنند که از طریق رسانه های خود با جامعه و مبارزان آن روبرو شوید. در این فتنه بد خیری نیست. آینده خود را خراب نکنید، سریع از قلمرو دشمن خارج شوید و به کشور بازگردید.

او به آشوبگران گفت: چشمان خود را باز کنید تا حقیقت را ببینید و در صحنه باشید. من به آمریکا و انگلیس و رژیم فاسد فراز و نشیب هشدار می دهم که ما با این جوانان پیش شما می آییم و شما را رها نمی کنیم و انتقام می گیریم. ما آمریکا را از ایران و منطقه بیرون کردیم و آرزوهایش را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.

شما نمی توانید التهاب ملت ایجاد کنید و خودتان آرام باشید

فرمانده کل سپاه به رسانه های سعودی هشدار داد و گفت: ما به آل سعود و رسانه های تحت کنترل و مدیر شورش می گوییم مراقب باشید به سراغ شما می آییم شما که عکس می گیرید و بذر فتنه می کارید فکر کنید چه چیزی می تواند. برای شما اتفاق بیفتد اما آرام نشوید، شما نمی توانید ملت را التهاب ایجاد کنید و آرام باشید، ما آرامش شما را می گیریم.

وی با بیان اینکه تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در اینجا عهد می بندیم تا به آرزوی زیبای رهبر عزیزمان جامه عمل بپوشانیم و همچون گذشته به اهداف ایشان خواهیم رسید، افزود: آرتین عزیز در قلب ماست. امروز. آرتین عزیزم تو کوچیک به نظر میرسی ولی به اندازه کشور و نام ایران هستی عزیزم تو قلب همه ایران جا داری. همه ایرانیان پدر و مادر شما هستند و همه فرزندان برادر شما هستند. ما همه خدمتگزار شما هستیم، شما روی مژه های ما خواهید رویید و تاریخ پرافتخار ملت را برای نسل های آینده بازگو خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید