جوانان فریب خورده برمی گردند و جامه جهاد می پوشند/ خواب شیطانی دشمن تعبیر نمی شود


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911653

سردار سلامی با بیان اینکه خواب شیطانی دشمن تعبیر نمی شود، گفت: فریب خوردگان برگردند و لباس جهاد بپوشند و پیاده دشمن نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین کنگره سراسری شهدای استان قم که پیش از ظهر امروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: امروز قم معطر به عطر است. بیش از 6 هزار ستاره افتخارات اسلام و ایران در آسمان می درخشد، شهادت فاز پیروزی بزرگ، عروج به درگاه الهی و حضور مستقیم مرزوق در پیشگاه خداوند است.

وی ادامه داد: شهدا رفتند تا ما بمانیم، خاندان شریف اسلام با خون شهدا برخاستند، پیکر این خانواده گسترش یافت و شاخه های گرانقدر آن برای مسلمانان عزت، احترام و عزت ایجاد کرد. گلوله زدند تا گلوله ها بر خاک این سرزمین نیفتد و سینه هایشان سپر بلای ملت شد و جان خود را فدای حریم نوامیس کردند و نفس روح را تسخیر کردند و جسم را رها کردند. تن و معراج رفتی و امنیت را به ما آموختی عزت و استقلال و رهبری و شخصیت و پیشرفت و عزت و سربلندی معنوی ملت بی شک مدیون شهداست.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا چهره سرنوشت ابدی ملت ما را ترسیم کردند. شهادت یک حقیقت واقعی است. شهادت عظمت خداست که برای ما قابل درک نیست. شهدا زیباترین معامله را با خدا بستند. شهدا باهوش، قوی و باهوش بودند، آنها را در رأس حاکمیت قرار دادند و با کسانی که فقر و فحشا آوردند مبارزه کردند.

سلامی افزود: شهدا مهدی زین الدین و برادرش مجید زین الدین بودند که در دامان پاک مادر بزرگ شدند، رسیدند اما خانواده های شهدا خواسته های خود را مطرح کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از سال ها امواج امواجی که در مراسم تجلیل از شهدا جمع می شود نشان از زنده بودن شهدا دارد و باید از این امانت های الهی پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ شهدا آمده است. نظام سیاسی جهانی که مجموعه ای است از همه شیاطین جهان اعم از آمریکا، آلمان، انگلیس، عربستان سعودی دور هم جمع شدند و با دشمنی های خطرناک گذشته خود به جنگ الله و رسول الله و رسول الله صلی الله علیه وسلم رسیدند. شهدا

سلامی تصریح کرد: عمق یک توطئه عظیم را در مردم دشمن می بینیم که مشتی فریب خورده و جدا شده از خدا، پیام صدای پژووک را بیگانه کردند تا قیام آشکار و بزرگی را علیه ملت ایران تشکیل دهند زیرا آنها هستند. عصبانی از ملت ایران

وی افزود: مردم ایران با طلوع خورشید اسلام از مشرق، کافران را غافلگیر کردند، امام خمینی (ره) اندیشه های ناب خورشید را به گوش جهانیان رساند، امام رهسر ظلم را شکست و متحول شد. جنگ را با کمک همه شیاطین شروع کردند اما این شهدا با دست خالی با دشمن روبرو شدند و دشمن شکست خورد.

سلامی بیان کرد: پس از ناکامی های پی در پی، پدیده تکفیر را آغاز کردند تا با ایجاد اسلام دروغین انقلاب اسلامی را شکست دهند، اما انقلاب به رهبری ولی فقیه و سردار دلاور قاسم سلیمانی، تکفیر را شکست داد و دشمن احساس کرد همه نقشه ها در همایش به خاک سپرده شد. با هم در سرزمین های اسلامی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این ملت تحریم شد اما ملت پیش رفت و ماهواره پرتاب کردیم و به قدرت هسته ای رسیدیم. ما استفاده کردیم، دشمن باز هم شکست خورد، چون روح قرآن در این سرزمین جاری است، چون قدرت فرمان بر دلها جاری است عاشورا را دیدند و پیام شهدا این است که ولایت را تنها نگذاریم.

سلامی تاکید کرد: اکنون همه در میدان هستند به ویژه علما و مراجع که مروج شهادت و دین هستند.

سلامی خاطرنشان کرد: امروز رهبر دلسوز ما این مرد بزرگ مانند کشتی نجات این ملت در امواج طوفانی ملتی است که با او بیعت کردند و در کنار او ایستادند. دشمن فکر می کند با آوردن چند فریب خورده روی صحنه می تواند انقلابی باشکوه انجام دهد. اسلام را در معرض آسیب قرار داد، اما ملت بیدار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن خواب‌های نگران‌کننده زیادی دیده است، می‌خواهند خیابان‌های ایران پر از شراب‌فروشی شود و چهره زنان ما را زشت کند و ایران ژاندارم منافع آنها باشد. منطقه مانند گذشته و مشاورانشان در ایران باشند و جوانان ما را از خدا دور کنند و از شیطان اطاعت کنند و حجاب را از زنان بگیرند. آمدند تا با خدا بجنگند و رسول خدا برائت دختران و پسران ما را بگیرد تا از اسلام و میهن دور شوند.

سلامی گفت: آمریکا دوست دارد خیابان های ایران بسوزد تا ما فقیر و فقیر و فلج باشیم و بیماران ما به دارو دسترسی نداشته باشند و جوانان ما در خیابان کشته شوند و ایران تجزیه شود، اما این آرزوهای شیطانی نمی شود. تعبیر شود و زنان حجاب کنند، فریب خوردگان باید برگردند و لباس جهاد بپوشند نه اینکه سرباز دشمن شوند، داخل کشور اقتصاد است، اما مشکلات اقتصادی است. حل می شود ما سرمایه های عظیمی داریم که اگر حرکت کنیم قدرت جهانی می شویم و در آستانه قدرت جهانی شدن هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید