وقتی دولت سیزدهم خواب خانه دار شدن را تعبیر می کند/ استقبال 2000 شهروند البرزی از طرح نهضت ملی مسکن

زمان: 16:28
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778634

این روزها ثبت نام طرح حرکت ملی مسکن در 7 شهر استان البرز آغاز شده است تا شهروندان برای میزبانی به دولت سیزدهم اعتماد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در 7 شهر استان البرز از این روزها آغاز شده است تا شهروندان دل به دولت سیزدهم بزنند، میزبان شوند و سقفی بر سر داشته باشند.

مدیرعامل راه و شهرسازی البرز در مصاحبه با خبرنگار تیتریک می گوید؛ افراد برای ثبت نام باید چهار شرط را رعایت کنند: 5 سال گذشته در شهر درخواست شده زندگی کرده باشند ، ازدواج کرده و سرپرست خانواده باشند و از اول آوریل 1984 تا امروز هیچ دارایی نداشته باشند.

وی فرم C سبز را از دیگر شرایط ثبت مسکن دانست و گفت: این فرم به معنای عدم استفاده از امکانات دولتی از جمله زمین و مسکن و تسهیلات یارانه ای از ابتدای انقلاب تا کنون است.

با توجه به تراکم بالای جمعیت در استان البرز و نیاز به مسکن استقبال شهروندان البرزی از طرح نهضت ملی مسکن، رئیس طرح حمایت از مسکن البرز توضیحاتی را در خصوص این طرح به خبرنگار تیتریک ارائه کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک رادا می گوید؛ نزدیک به 2000 نفر در استان البرز برای طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند، اما مردم باید شرایط ثبت نام در سایت را مطالعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامان.mrud.ir مراجعه کرده و سایر مراحل را با ثبت کد ملی و شماره موبایل دنبال کنند اما این ثبت نام آغاز وعده ساخت و تحویل 4 میلیون تا ماه آینده خواهد بود. آپارتمان ها در دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید