خواب دشمن هرگز تعبیر نمی شود


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900050

احمد برسلانی اهداف دشمن را خواب توخالی می داند و می گوید: آنچه در رسانه های بیگانه مطرح می شود و برخی به آن دامن می زنند، خیال و خیال دشمن است و هرگز تعبیر نمی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار احمد برسلانی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی که توسط سپاه آمل در حسینیه ثارالله برگزار شد، اظهار داشت: در کشوری که همسایگانش در ناامنی هستند، عده ای می خواهند به آسایش کشورمان پشت کنند. با شورش

وی با تاکید بر اینکه خاطرات جنگ و دفاع مقدس باید بیان شود، خاطرنشان کرد: بزرگان و جانبازانی که عرصه دفاع مقدس را دیده اند، اگر با جوانان امروزی که دست به جنگ نزده اند رو در رو می شدند. به مدرسه و مساجد بروید و از گذشته این جوانان صحبت کنید، گفتند شاید این جوان ها بیشتر متوجه حراست مقدس شوند.

جانشین سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اگر تکالیف خود را به خوبی انجام می دادیم این وضعیت پیش نمی آمد. ماهواره را ممنوع نمی کنند و در نتیجه حواس جوانان را با تصاویر منحرف می کنند.

برسلانی با بیان اینکه خدمات کادر پزشکی بسیجی قابل وصف نیست، گفت: تک تک فعالیت های نیروهای بسیجی باید بیان شود تا جوانان امروزی آن را بیاموزند و از کسانی که جان خود را فدا کرده اند نوآوری، پیشرفت و پیشرفت بیاموزند. توسعه، دولت را برای جوانان و نظام به ارمغان آوردند، این تحول باعث ورود جدی دشمنان علیه نظام شد.

وی تصریح کرد: دیروز در زمان جنگ سیم خاردار نداشتیم، اما امروز صادرکننده هستیم، امروز می توانیم موشک بسازیم و هر زمان که بخواهیم شلیک کنیم، به همین دلیل دشمنان از این نیرو می ترسند. .

این مسئول جنگ امروز را جنگ ترکیبی خواند و تصریح کرد: این بخش مربوط به اقتصاد است که ملت به آن واقف است و فعالیت های زیادی انجام شده است و این تلاشی است برای حل مشکلات اقتصادی داخلی و جنگ تحریفی که در حال انجام است. بیرون همان دروغ های بزرگ است .

جانشین سپاه کربلا مازندران، دنیای امروز را دنیای غنی می داند و می گوید: باید عقلا پذیرفت که در دوران دفاع مقدس، در دوران جنگ، ایمان به خدا و ایمان و توکل به خدا در اوج بوده است. آنها در اولویت هستند و اگر امروز هنوز به خدا ایمان داشتند فکر و اندیشه می کردند.

وی وضعیت کرونا را مصداق وحدت و یکپارچگی ملت ایران خواند و تصریح کرد: در دوران کرونا دیدیم با چه وحدت و یکدلی مشکل حل شد و با وجود سنگسار دشمنان پس از گذشت دو سال از کرونا. با حضور در دنیا می خواستند جلوی راهپیمایی میلیونی اربعین را بگیرند که ناکام ماند و امسال با همه مذاهب و 80 کشور این عید حسینی برگزار شد.

برسلانی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس در همه سختی ها شجاعت، صبر و استقامت داشتند، تصریح کرد: با دست خالی جنگیدند چرا که رمز موفقیت خود را اخلاص می دانستند و با توکل به خدا وارد شدند.

وی افزود: در سه قرن گذشته در هر جنگی بخشی از خاک ایران تسلیم می شد اما در این جنگ حتی یک قطعه زمین هم داده نشد. چون ارزش ها آمده بود و حضور این رزمندگان یک ارزش بود، گوش به فرمان مرجعیت بودند و اساس کارشان خدامحور بود، از این رو دشمنان دنیا قوانین را تغییر دادند و قوانینی را علیه ایران وضع کردند. سازمان‌های مختلف تحت اختیار خود، به نوعی سیاست را حاکم کردند.

جانشین سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: باید از نحوه اطلاع رسانی آگاه باشیم و برخی از مسئولان ناآگاهانه تصاویری علیه نظام در پروفایل خود قرار می دهند و این باید با دقت مورد توجه قرار گیرد.

وی اهداف دشمن را آرزوی توخالی دانست و تصریح کرد: اهدافی که دشمنان داشتند در این مقطع محقق نشد و اگر این اتفاق می افتاد هزینه بسیار سنگینی باید پرداخت می شد.

برسلانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید مدارا کنند، خاطرنشان کرد: باید جوانان را درک کنیم، یکی از شاخص های رزمندگان بیان وقایع جنگ است تا جوانان امروز آگاه شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید