رویای جدایی ایران هرگز تعبیر نمی شود/ شکستن تار و پود اغتشاش با روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران


ساعت: 09:27
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901502

علی بابایی با اشاره به وقایع اخیر و محکومیت اغتشاشات در کشور گفت: اقدامات انقلابی ملت بزرگ ایران علیه معاندین، تار و پود اغتشاش و اغتشاش را در کشور از بین برده است و با این بصیرت و هوشیاری ایرانیان. ملت، رویای جدایی ایران هرگز محقق نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با محکومیت اغتشاشات و اغتشاشات در کشور با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب در جشن دانش آموختگی مشترک دانشجویان دانشگاه های نیروهای مسلح اظهار داشت: تلاش ها و جانفشانی های مدافعان امنیت در جامعه بی نتیجه است و این بر هیچکس پوشیده نیست و امروز جمهوری اسلامی با همان روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران با بحران ها و اغتشاشات مقابله می کند و آینده روشنی در انتظار نظام مقدس است. جمهوری اسلامی

وی در ادامه با اشاره به بیانات بسیار ارزشمند و گرانبهای رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشگاهی افسران نیروهای مسلح، بر بررسی دقیق حوادث و وقایع توسط نیروهای مسلح تاکید کرد. مقامات نظامی نیروی انتظامی و امنیتی افزود: برخی از جریان های ضد انقلاب به دنبال براندازی و ایجاد نابسامانی و شورش در کشور هستند و می خواهند امنیت جمهوری اسلامی را در این مقطع حساس کشور تهدید و به چالش بکشند و قطعا این نقشه شوم مال آنهاست. درایت و درایت ملت زیرک و زیرک ایران با شکست مواجه خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به امنیت پایدار جمهوری اسلامی در منطقه و حتی جهان تاکید کرد: امنیت جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و ولایت فقیه خط قرمز است. سران قوا و همه مسئولان کشور و قطعا با رهبران و جریان ها و گروه ها و با کسانی که این بحران ها و مشکلات را در کشور ایجاد کردند در هر نقطه و مکان و زمانی قاطعانه برخورد خواهد شد.

بابایی کارنامی در قسمت پایانی سخنان خود با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برخاسته از اندیشه های امام بزرگ انقلاب (ره) و صالحان ایشان است. جانشینی، مقام ولی فقیه (رحمت الله علیه) و مشارکت مردم. در اقصی نقاط کشور و تصمیمات سیاسی، اجتماعی و غیره در این منطقه به وضوح دیده می شود و مهمترین تفاوت آن با سایر دولت های دنیا همین است و دلیل تداوم پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی است. همان ملت بزرگ ایران هستند و یقیناً در آینده این ملت بزرگ و بصیر با مشکلات و بحران ها و ناآرامی ها مواجه خواهد شد و دشمنان نیز رویای تجزیه ایران را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید