شعله های فروزان مقاومت ملت ایران هرگز خاموش نمی شود/جهان مدیون فرهنگ مقاومت ملت ایران است


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882062

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مقاومت را به جهانیان معرفی و جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه و جهل را تشکیل داد گفت: امروز جهان فرهنگ مقاومت را مدیون ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار غلامرضا سلیمانی شب گذشته در یادواره بیست و ششم شهدای روستای بنیز بهاباد یزد اظهار داشت: امروز مهمترین وظیفه ما در دفاع از آرمان های شهدا حرکت در راه جهاد و حفظ یاد و خاطره است. زنده و نام شهدا.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شعله های فروزان مقاومت ملت ایران هرگز خاموش نمی شود زیرا عاشورا فراموش شدنی نیست.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مقاومت را به جهانیان معرفی کرد و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ناشر گفتمان مقاومت اسلامی و شکل دهنده جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه و جهل بود، تصریح کرد: این مقاومت در برابر نظام سلطه و جهل به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ایران به قله های افتخار و سربلندی رسیده است، یادآور شد: امروز ایران اسلامی در علوم مختلف سفرهای فضایی، نانوفناوری، علوم نظامی و غیره در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و از نظر پیشرفت علمی نیز همین است. در بین 5 کشور آسیایی و در بین کشورهای اسلامی در رتبه اول قرار دارد که به برکت انقلاب اسلامی محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب هستیم و گام اول را با کوله پشتی و گنجینه ای بی بدیل از تجربیات ارزشمند پشت سر گذاشتیم، افزود: فرصت های فراوان و کم نظیری در کشور داریم و رهبر انقلاب با بیان این مطلب گام دوم، نقشه راه ملت ایران را ترسیم کرده اند.

ایشان در ادامه افزودند: ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی قرار دارد. امروز دوران رضا هانیس پشت سر ماست و ملت ایران توانسته الگوی مقاومت و ایستادگی باشد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید