یاد و خاطره حاج قاسم فراموش نمی شود/ ملت های مظلوم منطقه مدیون رشادت های رهبر مقاومت هستند.

ساعت: 07:44
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795614

سعیدی با بیان اینکه دشمن از محبوبیت و نفوذ سردارانی چون حاج قاسم هراس دارد، گفت: یاد و خاطره حاج قاسم هنوز زنده است و گاهی که یاد رشادت های او می افتم از او متنفر می شوم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حلیمه سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس گفت: یاد و خاطره سردار سلیمانی هرگز فراموش نخواهد شد. مبارزه با گروه های تروریستی داعش از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و نه تنها مردم ایران، بلکه مردم کشورهای همسایه نیز مدیون رشادت های این مرد میدانی هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس فرزندم رضا که برای دفاع از کشور به جبهه رفته بود به شهادت رسید و شنیدن خبر شهادت او یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی ام بود که به من منتقل شد و این اتفاق افتاد. انگار پسرم دوباره شهید شد.

سعیدی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دو سال از شهادت حاج قاسم می گذرد، هنوز نبود او را احساس می کنم، اما از شنیدن نام او به خود می بالم چرا که او نه تنها توانسته امنیت را برای کشور ما به ارمغان بیاورد. بلکه شر داعش را از سر مردم سوریه و عراق بردارید و چنین فردی را می توان اسطوره و مرد میدان توصیف کرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: دشمن از محبوبیت و نفوذ سردارانی چون حاج قاسم می ترسد و با تبلیغات وانمود می کند که حاج قاسم فراموش شده است، اما می بینیم که یاد حاج قاسم هنوز زنده است و گاهی که یادش می آید. از شجاعتش خوشم می آید، از او متنفرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید