حاج قاسم به مصداق ولایت غوغا کرد/ قیام مقاومت حاصل خدمت حاج قاسم بود.

ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921758

محمدمهدی طهرانچی گفت: قدر فرزند کرمانی را بدانید که با الگوگیری از ولایت غوغا کرد و نگاه حاج قاسم به جمهوری اسلامی حرم بود. چون حرم ستونی دارد به نام ولایت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدمهدی طهرانچی پیش از ظهر امروز در اجتماع جهادگران خدمت و مقاومت با حضور هدم رضوی و خادم یاران امام رضا علیه السلام در محل مصلای امام علی علیه السلام با اشاره به با بیان اینکه شهید سلیمانی در بین مردم ایران است، گفت: حاج قاسم مصداق آیه شریفه «اشداء» است «علی الکفار رحمه بینهم» نزد حرامیان به اشداء علی الکفار معروف بود و شهید رحمه بینهم شهید سلیمانی است. کرمانی ها خوب می دانند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه وقتی نامش در کردستان عراق آمد که سلیمانی آمده داعش فرار کرد، گفت: او در رقه سر تعظیم فرود آورد و قدرت، امامت و امام رضا علیه السلام را حفظ کرد. به او).

این دانشمند هسته ای گفت: شهید سلیمانی ساعت ها بر سر طلا و نقره و درهای حرم می رفت و به نمازگزاران امام رضا (علیه السلام) سلام می کرد. می خواست شرح اصحاب پیامبر را به دست آورد.

طهرانچی با بیان اینکه حاج قاسم به سه حرم نظام مقدس جمهوری اسلامی و حرم امام رضا علیه السلام اعتقاد داشت، گفت: شهید سلیمانی جان خود را فدا کرد و در سوریه، عراق و حزب الله فرماندهی کرد، کفار را خشمگین و غافلگیر کرد. مؤمنان وقتی یمن فقیر را در مقابل عربستان سرمایه دار دیدند، تعجب کردند و خیزش مقاومت نتیجه خادمی حاج قاسم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: غرب عادت دارد عظمت و عظمت خود را با توسل به علم و فناوری و کشتار مردم دنیا ثابت کند و این تا زمانی بود که غرب عظمت خود را از دست داده بود.

این دانشمند هسته ای تصریح کرد: مکتب حاج قاسم در مقابل مکتب توهم غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و در این شرایط رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای حاج قاسم و لذا نبرد، نبرد تمدنی بود، رئیس جمهور آمریکا دستور مستقیم کشتن شهید سلیمانی را صادر کرد.

وی گفت: دشمنان و استکبار دنیا می گویند ما نمی خواهیم فردی که می خواهد پاک باشد در دنیا بماند و به همین دلیل عکس حاج قاسم در اینستاگرام نمی آید.

طهرانچی خاطرنشان کرد: قدر فرزند کرمانی را بدانیم که با الگوگیری از ولایت غوغا کرد و نگاه حاج قاسم به جمهوری اسلامی حرم بود. چون حرم ستونی دارد به نام ولایت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید