خدمت صادقانه رمز موفقیت حاج قاسم بود/ نیاز به ترس از سرباز ولایت

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796628

دبیر ستاد ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی:

گودرزی با بیان اینکه خدمت صادقانه رمز موفقیت حاج قاسم است، گفت: برای یک جامعه عدالت خواه باید بدون ریا و صداقت به افرادی مانند حاج قاسم خدمت کرد تا به سعادت رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سفیر افلاک داود گودرزی در آستانه خطبه های نماز جمعه بروجرد با بیان اینکه خدمت صادقانه به نظام و مردم بود، گفت: ایشان شهادتی را که دو سال پیش به دست آورد همیشه آرزو داشتند و داشتند.

وی افزود: سردار سلیمانی مدت هاست که با داعش می جنگد در حالی که بسیاری از این گروه تروریستی می ترسیدند اما او تا شکست داعش ایستاد و جنگید. در واقع سردار سلیمانی یک سرباز ولایی بود و همه باید از سردار سلیمانی حامی نظام اسلامی و ولی امر بترسند، «وکیل باشید تا بتوانیم هر روز اقتدار کشور را افزایش دهیم.

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: رفتار و عملکرد سردار سلیمانی نشان داده است که او آرامش مردم را حفظ می کند، می توان گفت چنین رفتاری شبیه رفتار حضرت زهرا(س) است که همه اهل بیت بیت (ص) رفتاری مشابه. به نظر می رسید بیشتر نگران مردم هستند.

گودرزی با اشاره به حکومت اسلامی گفت: برای فراهم شدن زمینه حکومت امام عصر(عج) باید حکومت اسلامی باشد و باید صادقانه و خالصانه در خدمت افرادی چون سردار سلیمانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم. در ایران بارها این لحظه مهم را بیان کرده است.

وی با اشاره به نهم دی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی حماسه ای تاریخی است که در آن روز مردم به خیابان ها ریختند و یاغی ها و یاغیان را از صحنه خارج کردند.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد کشور با اشاره به اینکه خدمت بیشتر به مردم ضامن نظام است، گفت:

گودرزی با اشاره به مشکلات موجود در دولت جدید گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات انجام داده است، دشمن با عملیات جنگ اقتصادی و روانی تلاش می کند ضربه بزند اما مسئولان و کسانی که نمی خواهند به مردم خدمت کنند. باید استعفا دهند زیرا مدیران باید با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت در زمینه واکسیناسیون، در حوزه سیاسی و سایر بخش‌ها عملکرد خوبی داشته است، اما راه‌اندازی راه‌آهن زمان‌بر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید