فرمانده مقاومت و سرباز ولایت / شهادت حاج قاسم کینه توزی دشمن را به رخ جهانیان کشید

ساعت: 14:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797549

سردار سلیمانی با شهادت خود به الگو و قهرمانی برای همه جوانان و مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد و راه و مکتب حاج قاسم برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گفته سفیر سردار سلیمانی، او معیار فرهنگ مقاومت است و با ایمان و ایمان قوی، رنج آرمان خواهی را با تمام وجود تحمل کرد و رضای الهی را همواره در ذهن خود مد نظر داشت.

حاج قاسم در تمام عمر خود به تعهدات خود در قبال ملت ایران و امت اسلامی وفادار بود و با وجود شناخت دقیق دشمن، بدون کوچکترین ترسی با قدرت و درایت وارد میدان جنگ شد و همواره در میدان نبرد با دشمن پیروز شد.

سردار سلیمانی با شهادت خود به الگو و قهرمانی برای همه جوانان و مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبدیل شد و راه و مکتب حاج قاسم برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

c191142b 55f6 4e18 85e8 ce3665a26c8d خبر خاکستری

الگوی صبر و مقاومت

شهادت سردار سلیمانی جان تازه ای در رگ های مقاومت دمید و بار دیگر دشمنان را ناامید کرد، مکتب شهید سلیمانی چراغ راه است و امروز شهادت سردار سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است.

حجت الاسلام مهدی سرلک در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک گفت: شهید سلیمانی مرد خدا و اسوه صبر و مقاومت، سرباز ولایت و خدمتگزار انقلاب و مردم بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم تا پای جان در این راه بصیرت ایستاد و مکتب حاج قاسم پس از شهادت وی ادامه دهنده انقلاب و کشور خواهد بود، افزود: خون شهید سلیمانی و همه شهدا سازنده تمدن و مکتب حاج قاسم است. تا امام زمان می گذرد.

سرباز انقلاب

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان الیگودرز گفت: مهم ترین ویژگی مدرسه حاج قاسم این است که همه باید از این شهید عزیز انقلاب الگوبرداری کنیم مردم عزیز. فراموش نکنیم که همه کارکنان باید از این ویژگی ها تقلید کنند.

0c10209c 580b 4023 a37f 6701068ab955 خبر خاکستری

وی گفت: شهید سلیمانی شاگرد مکتب فاطمیون و تربیت شده توسط ائمه انقلاب است و جان خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب، کشور و مردم، ولایت و رهبری فدا کرده است.

محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم

ماشالا نعمتی فرماندار شهرستان الیغدرز در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: قهرمان شهید سلیمانی که به عنوان یک فرمانده دل در دل مردم جای گرفت، یک شخصیت بین المللی و متاسفانه در اقدامی وحشیانه و تروریستی به رهبری رژیم منحوس آمریکا بود. علیه این سردار معروف سپاه «اسلام عمل شد و به مقام شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: همه آزادیخواهان و ملت های مقاومت نارضایتی خود را از این اقدام وحشیانه آمریکا اعلام کرده اند.

e980e318 30c5 4551 a853 b9c42f6d93bc خبر خاکستری

وفاداری به امام و رهبری

نعمتی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در دل مردم ایران جای دارد، گفت: سردار سلیمانی خدمات بسیاری در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب و وفاداری به امام و نظام به ویژه مقام معظم رهبری داشته است. الگوی جامعه ما او همیشه معروف و خاص است و همه مردم ما با وجود همه طیف ها و سلیقه های سیاسی سردار سیلمانی را دوست داشتند.

فرماندار الیگودرز گفت: سردار سلیمانی همیشه در دل مردم خواهد بود و نام شهید سلیمانی زنده است و بهترین و مهمترین ویژگی شهید سلیمانی تواضع، تواضع و اخلاص است که همه مردم و خدمتگزاران باید از او پیروی کنند. سرمشق و همیشه در سخنرانی ها سرباز باشید.ولایت را تقدیم کرد و همین خلوص نیت و تواضع باعث شد حاج قاسم در دل مردم بماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید