«شهید سلیمانی» سرباز واقعی ولایت بود/ زندگی نوین مقاومت فلسطین با مجاهدت های حاج قاسم

ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797387

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی نهاد ریاست جمهوری مردم فلسطین:

آیت الله اختری با بیان اینکه شهید سلیمانی سرباز واقعی ولایت بود، گفت: زندگی جدید مقاومت در فلسطین مرهون زحمات حاج قاسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمد حسن اختری شب گذشته در دومین سالگرد شهید سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه و رحلت آیت الله در مسجد اعظم بهاباد برگزار شد. مصبایو دومین شهید صوفات انقلاب اسلامی است و باید بتوانیم با تلاش و حکومت مؤمنانه در راه آرمان های امام راحل و شهدا اقدامات موثری انجام دهیم که در عراق و سوریه بسیار خوب سازماندهی شده و به درستی و شایسته خود هستند. مبارزه باعث شد گروه تروریستی داعش در سراسر جهان متلاشی شود و از مواضع خود عقب نشینی کند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: سردار سلیمانی دارای دو ویژگی بارز اخلاص و عقلانیت بود که اگر روحیه خستگی ناپذیر را به اینها اضافه کنیم، کامل بودند. یک سرباز تمام عیار استان.»

مدیرعامل بنیاد بین المللی عاشورا با بیان اینکه حاج قاسم وقتی دید حضور در میدان جنگ، رویارویی با دشمن و فداکاری از خود گذشت، خواست امام راحل و امروز وصیت مقام معظم رهبری بود، با قدرت به هیجان آمد. در این راستا وی افزود: وی فرمانده کل قوا بود. این شهید بزرگوار متوجه شد که مقام معظم رهبری علاقه مند هستند در مقابل دشمن چیزی به دست آورند و بلافاصله قبل از اینکه مقام معظم رهبری دستور دهند، آن را اجرا کردند که نشان از ایمان کامل ایشان به ولایت داشت.

رئیس کمیته انقلابی مردمی فلسطین، نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید سلیمانی مفهوم مقاومت را توسعه و تعمیق بخشیده است، افزود: این مقاومت فلسطین را متحول کرده است، بنابراین امروز فلسطینی ها با تمام توان با دشمنان صهیونیست خود روبرو می شوند.

اختر افزود: سردار سلیمانی از زمان فرماندهی نیروی مقاومت، جنبش مقاومت را احیا کرد و در جنگ 30 روزه لبنان علیه اسرائیل شاهد رشد و توسعه این حرکت هستیم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری گفت: وعده داده است که مومنان هم در دنیا و هم در آخرت پیروز خواهند بود و اگر خدا بخواهد شاهد پیروزی های دیگری خواهیم بود.

وی در پایان تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی به عنوان مثال حضرت عباس(ع) یک نیروی ولایت مدار و ارزشی بود که دشمن از منظر شیعه عالی و بینش عمیق دشمنی از آن می ترسید و از این رو آمریکا به عنوان مدعی بود. ابرقدرت جهانی همه امکانات خود را برای شهید سردار سلیمانی بسیج می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید