شهید سلیمانی محور وحدت و یکپارچگی بود / انتقام واقعی خون حاج قاسم; آزادی قدس شریف و ادامه راه رهبر مقاومت

ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799549

ابوشریف تاکید کرد: ما معتقدیم هیچ چیز نمی تواند انتقام واقعی خون حاج قاسم باشد جز آزادی قدس شریف و آزادی امت اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر ابوشریف سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفت و گو با تهران پرس گفت: جبهه مقاومت سردار سلیمانی را فرماندهی شجاع و راهبردی می داند که برای وحدت امت اسلامی در برابر دشمن واقعی تلاش می کند. “

لزوم حمایت از مدرسه حاج قاسم

ابوشریف تاکید کرد: حاج قاسم یک قهرمان ملی و اسلامی است که شایسته احترام است و باید راه او را به امت اسلامی آموخت. راه شهید سلیمانی راه مقاومت و مبارزه با استعمار و راه فداکاری به هویت امت اسلامی و وحدت امت اسلامی با همه اقوام و مذاهب مختلف است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه ما از مکتب و مکتب حاج قاسم حمایت می کنیم، تصریح کرد: سردار سلیمانی به نفع تمام امت اسلامی و همچنین برای وحدت در همه عرصه ها، همه اقوام و مذاهب عمل کرد. رویکرد درست، در حالی که منشأ خیر و عدالت برای سایر ملل بود.

انتقام واقعی خون حاج قاسم؛ آزادی قدس شریف، آزادی امت اسلامی، ادامه راه رهبر مقاومت

ابوشریف در خصوص لزوم انتقام خون شهید سلیمانی تاکید کرد: ما معتقدیم هیچ چیز نمی تواند انتقام واقعی خون حاج قاسم باشد جز آزادی قدس شریف و آزادی امت اسلامی.

وی افزود: خونخواهی حاج قاسم متعهد به راه انقلابی است که قدس را قبله و جهت می بیند، زیرا هدف آن وحدت امت اسلامی است و مبارزه امت اسلامی با توطئه های غربی منجر به آزادی و رهایی از شر آنها می شود. توطئه ها. “شمرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: انتقام خون حاج قاسم در وهله اول با ادامه و ادامه راه او محقق می شود. به این دلیل که سردار سلیمانی یک مکتب قبل از انسان است و باید از او حمایت و تقویت کنیم. هدف غرب و استکبار جهانی از ترور شهید سلیمانی ضربه سختی به جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی بود. بنابراین مهم ترین مسئله این است که راه حاج قاسم را طی کنیم و تمام تلاش خود را معطوف به مقابله با استعمار و استکبار و حمایت از وحدت امت اسلامی و مستضعفان کنیم. به نظر من این اقدامات بزرگترین انتقام است.

وی افزود: البته در کنار این اقدامات، انتقام جویی قانونی یک حق قانونی است که در آن کسانی که این قتل را که یک جرم بزرگ سیاسی است پیگیری کرده اند، باید عاملان این جنایت و این حق بر آن را تحت تعقیب و مجازات قرار دهند. باقی می ماند که صف داران و دولت انتقام خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یارانشان را بگیرند و از فرماندهان و عاملان انتقام بگیرند.

جبهه مقاومت؛ اهداف و دستاوردهای او در منطقه

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ادامه سخنان خود به تشریح جبهه مقاومت و اهداف آن پرداخت و گفت: جبهه مقاومت خارج از این امت اسلامی نیست. جبهه مقاومت یک جبهه ساختگی نیست، بلکه متشکل از فرزندان این امت اسلامی است که با نقشه ها و توطئه های غرب و رژیم صهیونیستی و با نفوذ غرب مبارزه و جهاد می کنند.

ابوشریف همچنین تاکید کرد: جبهه مقاومت بخشی از این خطه است که برای استقلال، عزت، عظمت و حفظ حقوق فرزندان امت اسلامی تلاش می کند. همچنین مبارزه با دشمنان واقعی این امت و رهایی آنها از اشغال کشورهای غربی و معاونان آنها در منطقه و بیدارکردن این امت از وضعیتی که در آن زندگی می کنند و رساندن آنها به رویکرد درست در اوج کار است.

وی گفت: جبهه مقاومت یک تشکل محدود نیست، بلکه جبهه ای است که نظرات اکثریت امت اسلامی را بیان می کند. اکثریت امت اسلامی خواهان آزادی فلسطین و وحدت هستند و نمی خواهند نیروهای بیگانه در کشورشان دخالت کنند، همانطور که استقلال و عزت و عظمت می خواهند و اقتصادی را فرزندان این ملت می خواهند نه اقتصادی که سرمایه در جیب کشورهای غربی است. ظالمان سرریز می شوند.

جنگ رسانه ای غرب علیه جبهه مقاومت

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: به همین دلیل معتقدم که مقاومت منطقه دارای مشروعیت و جایگاه رفیع و صحیحی است. هم از نظر فکری و هم از نظر وجودی که بیانگر دیدگاه کل امت اسلامی است.

ابوشریف در پایان با اشاره به جنگ رسانه ای غرب علیه جبهه مقاومت گفت: می دانیم که جنگ رسانه ای علیه جبهه مقاومت منطقه ای شکل گرفته است که با معرفی این جبهه به عنوان جبهه نفوذ تلاش می کند این جبهه را مخدوش کند، ایران. در منطقه نه جبهه، مخالف پروژه های غرب که تمام ملت را هدف گرفته است، اما جمهوری اسلامی با تفکر انقلاب اسلامی بخشی از این جبهه مقاومت محسوب می شود و تنها در خدمت نیست. منافع ملی ایران بلکه به نفع کل امت اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید