حاج قاسم بهترین دوست مستضعفان و دشمن مستکبران/ شهید سلیمانی محور وحدت همه ادیان و مذاهب بود.

ساعت: 11:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795099

در گفت و گو با یک کارشناس مسائل فرهنگی؛

احسان رایضی نیا گفت: دشمنان ایران از سردار دلا هراس داشتند و حضور این بزرگوار لرزه و اندام آنان را به وحشت انداخته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان رئیسی نیا کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با عصر هامون گفت: فقیه و این بسیار قابل توجه است که این شهید والامقام در همه نبردها حضور فعال داشت و تنها به آخرت فکر می کرد.

وی افزود: یکی از ویژگی های بارز شهید سردار سلیمانی ولایت مداری و حافظ امنیت مردم بود که اگر می خوابیدیم این بزرگوار برای حفظ جان و دفاع از آبروی خود بیدار می شد و جان خود را فدا می کرد. برای دفاع از انقلاب و نظام. «اسلام خودش را فدا کرد.

وی گفت: صبح روز جمعه 22 دی ماه 98 وقتی خبر شهادت سردار دلا را شنیدم اصلاً برایم قابل قبول و قابل قبول نبود و وقتی آن را در شبکه های اجتماعی و مجازی منتشر شده دیدم خیلی دلم گرفت. از اینکه خوابیدیم ناراحت شدیم و دشمن بالاخره نامرد سردار دلا را کشت.

رئیسی نیا بیان کرد: شهید حاج کاسم سلیمانی در درجه عالی نظامی بود اما کوچکترین پس انداز برای خود جمع نمی کرد و به فکر رانت و سوء استفاده دیگران نبود و همیشه از خدا می ترسید.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی با همه مردم انسانیت رفتار کرد و در راه خدا ساده و بی ریا بود و هیچ گاه در کمک به مردم کوتاهی نکرد که این رفتار شهید دلیلی بر محبوبیت همه و همه برای افتخار به وجود او شد.

این کارشناس فرهنگی خاطرنشان کرد: اگر به زندگی سردار دلا از همان ابتدای نوجوانی نگاه کنیم، این موارد بسیار به چشم می خورد و تاثیرگذار است، این فرمایش رهبری است.

وی بیان می کند: شهید سلیمانی از پیروان مکتب اهل بیت(ع) و تشیع بود اما به اعتقادات مذهب اهل سنت نیز احترام می گذاشت و با مردم خود ارتباط داشت و همیشه در مناطق فقیرنشین قیام می کرد و به مردم مظلوم کمک می کرد.بلوچ. .

وی افزود: دشمنان ایران از سردار دلا هراس داشتند و وجود این بزرگوار رعشه و ترس را در اندامشان ایجاد کرده بود و خداوند چنان عزتی به شهید سلیمانی داده بود که دشمن پس از شهادت همچنان از او می ترسید. “

وی گفت: سردار سلیمانی آنقدر در منطقه اشراف باهوشی داشت که کمتر کسی مثل او اطلاعات داشت و آن عظمت و اقتدار را داشت که دشمنان توانایی ایستادگی در مقابل ایران را در خود نمی دیدند.

وی گفت: سادگی و خاکی بودن سردار شهید سلیمانی باعث محبوبیت وی در بین مردم ایران و جهان شد و بلوچ مارمان همیشه به نیکی یاد می شود و همه ساله در مراسم جشن او حضور می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید