حمایت سردار سلیمانی از مظلومان همه مذاهب/ حاج قاسم قهرمان وحدت بود

ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796044

مولوی عبداللهی با بیان اینکه شهید سلیمانی قهرمان وحدت مذاهب است، گفت: شهید سلیمانی در راستای وحدت فعالیت های بسیاری انجام داده و هر جا لازم بوده به مظلومان همه مذاهب کمک کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید احمد عبداللهی امام اهل سنت اسد در گفتگو با هوارستان به سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی جان خود را وقف کرده است.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین و موثرترین افسران در عرصه نظامی و فرهنگی بود و شخصیتی استثنایی داشت.

جمعه اهل سنت اسد گفت: سردار سلیمانی در هر کجای دنیا که جنبش و قیام علیه قدرت و استکبار باشد حضور دارد.

مولوی عبداللهی گفت: در افغانستان زمانی که شاهد تجاوزات شوروی و قیام مردم افغانستان علیه شوروی بودیم، سردار سلیمانی در عراق، لبنان و جاهای دیگر حضور داشت.

وی گفت: سردار سلیمانی جان خود را وقف این حرکت ها و حمایت از مقاومت های مختلف در برابر استکبار کرده است.

جمعه اهل سنت اسد خطاب به اسد گفت: شهید سلیمانی هم وحدت زیادی انجام می دهد و به قول خودشان سردار سلیمانی برای مردمش فرقی نمی کرد شیعه یا سنی چه دینی دارند، بلکه از همه مظلومان حمایت کرد.

مولوی عبداللهی افزود: حرکتی که وی علیه داعش انجام داد و در شکست محاصره خود داعش بسیار مؤثر بود، نشان دهنده این واقعیت است که سردار سلیمانی می خواست مظلومین و مظلومین از هجوم ظالمان و اوباش نجات پیدا کنند. در امنیت زندگی کنید

وی با بیان اینکه این فعالیت ها در کارنامه سردار سلیمانی است و واقعا هم انجام شد، گفت: باید تلاش کرد تا در بین همه اقوام، مذاهب و اقوام نام نیکی برای خود به جا بگذارد که سردار سلیمانی واقعاً این کار را کرد. .

امام جماعت اهل سنت اسد در خصوص خونخواهی سردار سلیمانی از آمریکای ظالم گفت: اقدامات آمریکا در ترور و شهادت سردار سلیمانی منطبق با هیچ قانون بین المللی و حقوق بشردوستانه نیست.

مولوی عبداللهی گفت: آمریکایی ها با افتخار گفته اند که خودشان این کار را کردند، بنابراین نظر این است که مسئولان ایرانی با حمایت مردم ایران این خونخواهی را از آمریکا داشته باشند و جنایتکاران و افرادی که تاکنون شهید شد.سردار در این راه.«آنها باید پاسخگو باشند و در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.

وی درباره ساده زیستی و روحیه سردار سلیمانی خطاب به خدا تصریح کرد: حاج قاسم بسیار ساده زیست و متواضع بود. سردار سلیمانی علیرغم اینکه پیروزی های زیادی در میدان نبرد به دست آورد، کاملا متواضع بود و خود را لایق هیچ چیزی نمی دانست، اما آن را لطف خداوند می دانست و این رمز موفقیت سردار سلیمانی بود.

امام جمعه اهل سنت اسد ادامه داد: وقتی انسان به خدا توکل کند و توکل کند، خداوند هم به انسان کمک می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید