سردار سلیمانی; او قهرمان قلب های همه نژادها و مذاهب است

خطای پایگاه‌دادهٔ وردپرس : [Lost connection to server during query]
SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS v7j6vz_posts.*, yarpp.score FROM v7j6vz_posts JOIN v7j6vz_yarpp_related_cache AS yarpp ON v7j6vz_posts.ID = yarpp.ID WHERE 1=1 AND yarpp.score >= 8 AND yarpp.reference_ID = 42034 AND v7j6vz_posts.post_type = 'post' ORDER BY score DESC, v7j6vz_posts.ID ASC LIMIT 10


Warning: mysqli_real_connect(): (HY000/2002): Can't connect to local server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (2) in /home/graynews/public_html/wp-includes/class-wpdb.php on line 1987

ساعت: 08:52
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795327

جمعی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی سردار سلیمانی را قهرمانی در قلب همه اقوام و مذاهب اعم از کرد، ترک، شیعه، سنی، آشوری، مسیحی و ارمنی دانسته و تاکید کردند که راه او ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارومنیوز، سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت تن دیگر در این حادثه به شهادت رسیدند. حمله تروریستی کاخ سفید صبح روز جمعه 4 دسامبر 2009 ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در تیراندازی هواپیماهای بدون سرنشین ارتش آمریکا کشته شد.

با وجود شهادت این رهبر بزرگ اسلام، عشق این شهید بزرگ بیش از پیش در دل جهانیان رسوخ می کند، شهید سلیمانی نماد شخصیت های ایرانی و اسلامی است و این قهرمان سرافراز یکی از شاخصه های تاریخ ماست که جادویی خواهد ماند

جهاد بی قرار، تواضع، صبر، آینده نگری، تفکر راهبردی، قدرت فرماندهی صحنه، توانایی تبدیل استراتژی به تاکتیک، برنامه ریزی دیپلماسی عالی و طراحی راهبردی از ویژگی های خاص این سردار شهید بود.

نابودی داعش و برقراری ثبات و امنیت در منطقه به ویژه در عراق و سوریه مرهون تلاش ها و مجاهدت های سردار سلیمانی است. آمریکایی ها می دانند که با شهادت یکی از اعضای جبهه مقاومت این حرکت خاموش نمی شود و امروز فرزندان تحصیل کرده مکتب حاج قاسم حاضرند جان خود را برای مقاومت در منطقه فدا کنند.

در آستانه دومین سالگرد شهادت حاج کاسم، علیرغم همه سانسورها و تلاش ها برای حذف نام این قهرمان ملی و جهانی که پدر مردم ایران است؛ مکتب سلیمانی بیش از هر زمان دیگری در زندگی مردم زنده است.

سردار سلیمانی قهرمان دلهاست

امام جمعه مهاباد با اشاره به ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی مرد واقعی میدان جنگ و عامل اصلی تغییر جنگ در منطقه به نفع جهان اسلام و همچنین خنثی کردن توطئه دشمن بود.

مامستا عبدالسلام امامی افزود: عنایات سردار سلیمانی تنها به حوزه نظامی ختم نمی شود، بلکه حاج قاسم نیز در دور زدن تحریم ها و رفع مشکلات کشور دست بزرگی داشت که با توجه به شرایط نظام امکان رسانه ای شدن را ناممکن کرد. “

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه سردار سلیمانی قهرمان دل های همه اقوام و مذاهب است و در دل ها نفوذ کرده است، گفت: سردار سلیمانی در خارج از جناح های سیاسی محبوبیت دارد و تشییع پیکر مطهرش پس از تشییع امام راحل یکی از بزرگ‌ترین امام‌ها در دهه‌های اخیر است.

وی گفت: مردم با حضور خود در مراسم تشییع سردار رشید و شهید اسلام میلیونی به جهانیان ثابت کردند که با شهادت قهرمانشان راه و منش و سیره او ادامه خواهد داشت و با حضور خود ضربه زدند. مزخرفات. . “

ماموستا امامی شهادت سردار سلیمانی را شایسته توصیف کرد و افزود: توسعه منطقه و عادی سازی روابط منطقه و اسرائیل پس از شهادت وی در دستور کار قرار گرفت چرا که این آرزوی دشمنان در زمان حیات وی میسر نشد.

سردار سلیمانی سرباز شجاع اسلام است

امام جمعه بوکان با تاکید بر اینکه مومنان با خدای متعال عهد می بندند و بر آن ثابت قدم هستند، گفت: سردار سلیمانی در عهد بستن با خدای متعال پیشگام بود و در نهایت به عهدی که با ارواح بسته بود عمل کرد. و با آرزوی شهادت رسید.

ماموستا ملاعباس احمدی با اشاره به اینکه شهادت ثواب ایمان تقدیم به خداست و سردار دلا به پاس مجاهدت مخلصانه این جایزه را دریافت کرد، افزود: سردار سلیمانی سرباز دلیر اسلام است و نامش دل دشمنان را به لرزه درآورده است.

وی گفت: نام شهید سلیمانی با ارزش های والای انسانی همراه بوده و خواهد بود و رشادت های ملت بزرگ ایران در صحنه های دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان به نام این شهید به ذهن متبادر خواهد شد. .

امام بوکان روز جمعه گفت: بزرگانی چون حاج قاسم سلیمانی تاریخ مصور انقلاب و پرچمدار عزت مسلمین هستند و راه و روش این قهرمان باید در بین نسل جوان به درستی ترویج شود.

ماموستا احمدی افزود: سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با ظلم و مدافع برحق مظلوم است و بزرگترین جایزه جهاد فی سبیل الله که شهادت است را دریافت کرده است.

وی تاکید کرد: متانت، عشق به اسلام، انقلاب و مردم از چهره های بارز این رهبر محبوب ایرانیان و حتی مسلمانان جهان بود.

امنیت کشورهای منطقه مرهون خون سردار سلیمانی است

امام جمعه پیرانشهر با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی امنیت کشورهای منطقه را تامین می کند، گفت: خون سردار سلیمانی آشوب های عراق و ایران را خنثی کرد، چند وقت پیش بغداد و دیگر شهرهای عراق نگران نبودند؟ دیدی چه تشییع جنازه باشکوهی برگزار شد؟ یعنی طغیان در نطفه دفع شد.

ماموستا مصطفی محمودی ادامه داد: تمام نقشه های دشمن ناقص بود و در همه چیز شکست خورد. دشمن در صدد شورش بزرگی بود که با وجود سردار سلیمانی و یارانش این نقشه ها را خنثی کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی در اغتشاشات 10 ساله خوش درخشید، در سال 78 شخصاً با معاندان مقابله کرد، در سال 88 واقعاً آبروی نظام را از دست داد و در سال 1377 برای دفاع از ولایت جان باخت.

وی گفت: همه کشورهای منطقه بر این باور بودند که حضور سردار سلیمانی برای کشور امنیت و اقتدار بود و راه و روش او توسط جوانان عاشق این قهرمان ادامه خواهد یافت تا دشمنان را بشناسند که با شهادت این قهرمان راه و شخصیت او ادامه خواهد داشت.»

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی نابغه ای بی بدیل بود که با شجاعت و ایثار جهان را از شر شرورترین انسان ها نجات داد و سرانجام در راه آرمان های خود به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید