حکومت شهید سلیمانی بر دلها/ «حاج قاسم» منجی مظلومان جهان شد.

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798134

فرمان شهید سلیمانی فرمان دلها بود و او با مقاومت در برابر استکبار منجی مستضعفان جهان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سردار سلیمانی راه و مکتب است و امروز یاران حاج قاسم در این مدرسه درس می خوانند و از علم و زندگی «شهید سلیمانی» درس می گیرند.

دشمن گمان می کرد با ترور سردار سلیمانی می تواند به بلندی های جولان برود و نقشه های خود را عملی کند، اما این خیال باطل بود و امروز سردار سلیمانی بیش از هر زمان دیگری در دل عاشقان و عزیزانش دیده می شود و نه تنها در ایران اما در بسیاری از کشورها و در بین مسلمانان منطقه، سردار سلیمانی را به عنوان قهرمان می شناسند.

همدلی و همبستگی نیروهای جبهه مقاومت

سردار حبیبلا توکلی جانشین فرمانده سپاه لرستان در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: حاج کاسم شخصیتی جهانی و منجی و مبارز علیه ظلم و استکبار و مظلوم و مدافع انقلابی بود و همه ملت ها به این شخصیت ادای احترام می کنند. .

وی افزود: این شهید عزیز به عنوان یک نظامی برجسته در دوران حکومت خود در سپاه قدس، یعنی تشکیل بسیج مردمی در جبهه اسلامی مقاومت در عراق، سوریه، موفق به تحقق خواسته های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای شد. یمن..»، فلسطین و … انسجام گروه های مقاومت مردمی برای مبارزه با استکبار.

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: امروز شاهد همدلی و انسجام بین نیروهای جبهه های اسلامی مقاومت در راه هدف و زیر پرچم ولایت هستیم که به همت حاج قاسم شکل گرفته است.c7a89932 d334 4a44 a8d6 228bd86d4481 خبر خاکستری

دستاوردهای بزرگ سردار سلیمانی در منطقه

وی گفت: حاج قاسم به همه مردم منطقه نشان داد که با توکل به خدا، اراده و اخلاص می توان بدون در نظر گرفتن تجهیزات دشمن، آنها را شکست داد و به پیروزی رسید، الگوی مردم مظلوم یمن که پس از 8 سال پیرو مکتب حج قاسم هستند. از این حمله، امروز سعودی ها و متحدانش به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند، یمنی ها تجهیزات و امکاناتی را به دست آورده اند که دشمنان و عربستان سعودی را ترسان و ناامن می کند.

سردار توکلی گفت: 8 سال پیش در یمن سلاح های معمولی وجود نداشت اما امروز با پیروی از رهبری و مکتب حاج قاسم به موشک ها و پهپادهایی با برد بیش از 2000 کیلومتر دست یافته اند و هیچ کجای عربستان سعودی امن نیست. که یکی از دستاوردهای بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پیوند ملت ها با دشمنان و ارتقای آمادگی حاصل مکتب حاج قاسم است و این مرد مفقود شدن ولایت و ذوب ولایت بود. قاسم مردم، مسئولان و جبهه مقاومت است و امروز سید حسن نصرالله رهبر حزب الله، رهبر یمنی ها در عراق و سوریه را مطیع امام خامنه ای ولی امر مسلمین جهان می دانند.

حضور حاج قاسم در همه عرصه ها

جانشین فرمانده سپاه لرستان گفت: فردای قیامت همه با شهید سلیمانی و همه شهدا روبرو می شویم و باید پاسخگوی آنها باشیم و آنچه از ما می خواهند انجام دهیم. شاخص هایی که این شهید عزیز در سمت چپ دارد این است که در متن و بین آنها مردمی است و هرگز از مردم جدا نشده و همیشه در انجام کارها اخلاص داشته و بسم الله انجام داده اند.

وی یادآور شد: این مرد بزرگ در تمام صحنه های خطر و در تمام جغرافیای جبهه مقاومت حضور داشت و در تمامی عملیات های خود پیشگام و فرمانده میدانی بود. مبارزه علیه ضدانقلاب و در جبهه های مقاومت بود.

سردار توکلی افزود: حاج قاسم بعد از شهادت حاج احمد کاظمی و یارانش بسیار بی تاب بود و همیشه شهادت و پیوستن به همرزمان و همرزمانش را از خداوند منان خواستار شد و بالاترین نشان را برای شهادت در دیار اباعبدالله الحسین (ع) دریافت کرد. ).

500d0e8f 007a 4385 b8e9 fa36295f3662 خبر خاکستری

تدفین میلیون ها شهید سلیمانی

وی بیان کرد: حضور 40 میلیون نفری در سراسر جهان در تشییع پیکر این شهید عزیز نشان می دهد که او به معنای واقعی کلمه پیشوای دل و قلب همه آزادی خواهان و ملت های مقاومت و همه گروه های مقاومت و آزادی خواهان انتقام این عزیز بود. شهید و امیدواریم شفاعت این شهید عزیز شامل حال همه ما باشد.

حمیدرضا قاسمی کارشناس سیاسی در گفت و گو با سفیرافلاک با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مدیر راهبردی جبهه مقاومت است، گفت:

وی افزود: شهید سلیمانی در هر یک از این سطوح، راهبردی بود که در قالب عوامل زمانی، مکانی و استراتژیک راهبردهایی را برای حرکت به سوی آینده تدوین کرد.

حاج قاسم بر دلها حکومت کرد

این کارشناس سیاسی گفت: کلمه استراتژی از علوم نظامی به علوم دیگر از جمله مدیریت راه پیدا کرده است و شهید سلیمانی یک استراتژیست و پیشکسوت نظامی بود و بقیه را به خود می خواند و اگر نخواند به خاطر دقت و دقت است. تجربه طراحی او، دیگران به طور خودکار تشویق شدند.

وی با اشاره به حاکمیت حاج قاسم بر قلوب، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مدیری بود که تحت تأثیر شور، شخصیت و ویژگی های درونی خود بر دیگران و همکاران، زیردستان و همه کسانی که با او در ارتباط بودند تأثیر معنوی داشت. . او این کار را انجام داد و در واقع فرمان او امری قلبی بود، زیرا آنها آن را از صمیم قلب پذیرفته بودند.

قاسمی گفت: شهید سلیمانی از جذابیت شخصیتی، تأثیرگذاری، تأثیرگذاری و تأثیر کلام در مواجهه با همکاران، زیردستان، مافوق، دشمنان و … برخوردار بود و سبک های مختلف رهبری وجود داشت و در همه سبک ها، تأثیر کلام ایشان، اولین و آخرین حرف او در حال اجرا بود.

ef7ef62d c5fc 4935 9e1c 87874460c304 خبر خاکستری

نقش موثر سردار سلیمانی

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مدیر اجرایی توانمندی بود، گفت: برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، هدایت و بسیج منابع و امکانات یکی از وظایف مدیران است که شهید سلیمانی این وظایف را به خوبی انجام داد و بازخورد و بازخورد داد. این وظایف را در نقش آفرینی و کارهای بزرگ خود به عهده گرفت و انجام داد.

این مدرس دانشگاه تاکید کرد: شهید سلیمانی یک مدیر نمونه بحران بود که در زمان بحران 4 مرحله مدیریت بحران را پشت سر گذاشت و آن را به خوبی کنترل کرد و در بسیاری از موارد مناطق بحران را پیش بینی و مداخله کرد و این روند منجر به بازسازی بحران ویران شد. او نه تنها بحران را کنترل کرد، بلکه پیامدهای آن مانند دفاع مقدس، جبهه مقاومت، سوریه، لبنان، جنگ 33 روزه و نقشی که ایفا کرد را بازسازی کرد.

قاسمی با بیان اینکه شهید سلیمانی از نظامیان عالی رتبه، برجسته و آشنا به علم و هنر طراحی جبهه بود، گفت: از این حیث یک استراتژیست نظامی بود. و میراث ارزشمندی از خود به جای گذاشت. می تواند راهنمای مدیران در بخش های مختلف اجرایی و نظامی و همچنین الگوی مدیریتی خوبی برای تدوین در قالب کتاب های درسی و علائم تحصیلی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید