شهید سلیمانی اهل ولایت بود / تواضع حاج قاسم او را پیشوای دلها کرد

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797586

حجت الاسلام خسروپنا گفت: شهید سردار سلیمانی همیشه در وسط میدان حضور داشت و خضوع و خضوع حاج قاسم او را راهنمای دل ها می کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه ظهر امروز در مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجد امام بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی در راه خدا جنگید و اجر جان باخت.

وی افزود: حاج قاسم در طول هشت سال جنگ و سپس زحمات فراوانی به خرج داد و تمام خدمات و اقداماتش برای رضای خدا بود، این خضوع و خضوع باعث شد تا در بین مردم محبوبیت زیادی داشته باشد و در شهادت از دل و جان. سردار نه تنها ملت ایران، بلکه مردم کشورهای آزادیخواه را نیز داغدار می کند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار سلیمانی نه تنها یک فرمانده نظامی بلکه در بخش های مختلف فرهنگی یاری مستضعفان و ذلیل ها بود و تواضع شهید سلیمانی به حدی بود که در وصیت نامه ایشان نوشته بودند. سرباز که این نشانه صداقت اوست.

حجت الاسلام خسروپنا گفت: سردار سلیمانی با همه تلاش ها در جهت کسب علم نیز گام هایی برداشته است که برای موفقیت همه نوجوانان و جوانان سردار سلیمانی را به عنوان الگو و چراغ سعادت می طلبد.

وی با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم گفت: شهید بزرگوار با همه مردم به ویژه با خانواده و فرزندان شهدا ارتباط بسیار خوب و خوبی داشت و این محبوبیت به دلیل تواضع و اخلاص است.

استاد حوزه و دانشگاه

وی نشان داد: حاج قاسم یکی از فرماندهانی بود که همیشه در وسط میدان حضور داشت که این رفتار شهید سلیمانی باید برای همه الگو باشد. .

حجت الاسلام خسروپنا گفت: شهید سلیمانی هراسان از فرهنگ عاشورا(ع) در راه مبارزه با ظلم ایستاد و جان خود را در این راه فدا کرد و امروز همه باید برای ادامه راه شهدا تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید